تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815080968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحويل يونجه به دامداران در ازاي خريد شيرخام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۲۶ب.ظ)
تحويل يونجه به دامداران در ازاي خريد شيرخام دامداراني که شيرخام توليدشده خود را در قالب طرح تضمين به تعاون روستايي مي‌فروشند، به ازاي پول، يونجه دريافت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور با اعلام اين خبر گفت: تأمين مالي مناسبي براي پرداخت بهاي شيرخام خريداري‌شده در قالب طرح تضمين آماده شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي مازندران،حسين صفايي افزود: مشکل اعتبارات در خريدهاي تضميني امسال وجود ندارد و براي شير نيز تأمين اعتبار شده است.
وي خاطرنشان کرد: در قبال خريد شير خام به‌صورت تضميني از دامداران با همکاري اتحاديه مربوطه، يونجه تحويل مي‌شود و در صورتي که دامداري به نقدينگي نياز داشته باشد، مقدمات لازم براي پرداخت آن فراهم شده است.
صفايي ادامه داد: طرح تضمين خريد شيرخام در راستاي حمايت از دامداران به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و براي آن، زمان اتمام در نظر گرفته نشده است.
شيرخشک توليدي، راهي بازار داخلي نمي‌شود
مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور درباره انباشت شيرخشکي که ممکن است با اين نوع خريد به‌وجود آيد، تصريح کرد: شيرخام خريداري‌شده از دامداران، تبديل به شيرخشک شده و براي حضور در بازار صادراتي آماده مي‌شود.
وي يادآور شد: قرار نيست شيرخشک توليد شده به مصرف داخل برسد و انباشت آن مشکلاتي را براي صنعت به‌ وجود آورد.
صفايي تأکيد کرد: اگر شيرخشک‌هاي توليدشده در کشور دوباره در سيستم عرضه و تقاضا قرار گيرد، توازن موجود در بازار به هم خورده و مشکلات دوباره از سر گرفته مي‌شود.
وي اظهار داشت: از آنجا که بازار صادراتي در آبان و آذرماه براي خريد و فروش شيرخشک در پايين‌ترين قيمت قرار دارد، بنابراين محصول تا زمان مناسب براي بازاريابي نگهداري مي‌شود.
صفايي همچنين گفت: شيرخشک توليدشده در کشور تا يک سال ماندگاري دارد، بنابراين بازارهاي جديد صادراتي براي عرضه آن در حال آماده‌سازي است.
وي در پايان افزود: مشکل خاصي در طرح تضمين خريد شيرخام وجود نداشته و همچنان در تهران و 9 استان ديگر در حال انجام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن