تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطلوب نبودن روند تولید برخی مصالح ساختمانی در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس : مطلوب نبودن روند تولید برخی مصالح ساختمانی در فارس خبرگزاری پانا: دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: روند تولید برخی مصالح ساختمانی در استان مطلوب و رضایت بخش نیست.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي ساعت 16:40

خبرگزاری پانا+مصالح

به گزارش خبرگزاری پانا، مهرداد خواجه پور  در نشست بررسی نحوه جلوگیری از تولید مصالح غیر استاندارد در فارس بیان داشت: متاسفانه به رغم هشدارها و تذکرات داده شده شاهد هستیم که برخی از تولید کنندگان بلوک های پلی استایرن که نشان استاندارد هم دارند اقدام به تولید این بلوک های غیر استاندارد می کنند که علاوه بر تبعات سازه ای، باعث بی اعتمادی افکار عمومی و جامعه مهندسان به محصولات استاندارد نیز شده است.
دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس ضمن تاکید بر لزوم اخذ استاندارد توسط واحدهای تولیدی فاقد استاندارد ادامه داد: متاسفانه عدم برخورد قاطع با تولید کنندگان مصالح غیر استاندارد و یا محدودیت مقررات، زمینه سوء استفاده برخی افراد سودجو را فراهم کرده است.
خواجه پور، با اشاره به وظایف سازمان نظام مهندسی در کنترل مصرف مصالح استاندارد در ساخت و سازها گفت: این سازمان با جدیت مصرف مصالح در ساخت و سازها را رصد می کند و در صورت ادامه روند تولید بلوک های پلی استایرن غیر استاندارد، استفاده از آن را در استان ممنوع اعلام خواهد کرد.
دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان فارس بیان کرد: نظارت و حضور مهندسان در یک پروژه، شرطی لازم اما نه کافی برای دستیابی به کیفیت مناسب نیست و قطعا عدم استفاده از مصالح استاندارد می تواند خود یکی از عوامل مهم تخریب و بروز فجایع مالی و انسانی در هنگام بروز زلزله باشد.
وی، ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات مهندسان در تمامی ساخت و سازها افزود: بر اساس قانون، حضور مجریان ساختمانی ذیصلاح و دارای پروانه اشتغال به کار مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی جهت کنترل فرآیند اجرا در تمامی ساختمان ها و خصوصاً کنترل روند مصرف مصالح ساختمانی امری اجباری است و متاسفانه عدم عمل به قانون و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر ساخت و ساز یکی از بزرگترین دغدغه های این سازمان در کیفیت ساختمان ها ست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن