تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد: پشت صحنه فتنه شناسایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد:
پشت صحنه فتنه شناسایی شده است
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پشت صحنه فتنه شناسایی شده است اما تمام وجوه این واقعه باید بررسی شود.

خبرگزاری فارس: پشت صحنه فتنه شناسایی شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در جمع شماری از دست‌اندرکاران مساجد و هیئت‌های مذهبی سمنان اظهار کرد: پشت صحنه فتنه شناسایی شده است ولی تمام وجوه این واقعه باید بررسی و رمزگشایی و دست فتنه‌گران بیشتر برای مردم باز شود.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که منزوی و ضعیف شده بودند، با امیدی که فتنه‌گران به آنها داده بودند، به تحرک افتادند و قصد داشتند حیثیت مردم‌سالاری دینی را که نظام اسلامی برای دنیا برنامه‌ریزی کرده بود، از بین ببرند.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: آنها قانون‌شکنی را به عنوان بدعتی نو ایجاد کردند و شیرینی حماسه بزرگی که در انتخابات ملت ایران به دست آمده بود، تلخ کردند.
حاج‌علی‌اکبری بیان داشت: فتنه‌گران چوب حراج به تمام صحنه‌هایی که ایران اسلامی در آنها داشت پیشرفت می‌کرد، زدند و تلاش می‌کردند تا الگوی مردم‌سالاری را در جهان تخریب کنند و چهره نظام اسلامی را در دنیا بد جلوه دهند.
وی تصریح کرد: عنایت خدای متعال بود که که ملت ایران را از پرتگاه خطرناک فتنه نجات داد؛ آنچه در فتنه اتفاق افتاد، وحدت شوم بین کفر و نفاق بود که در این رویارویی عنایت حضرت امام زمان (عج)، مردم ایران را توسط رهبری هوشیار و آگاه کرد و از خطر نجات داد.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: خداوند متعال، دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است؛ آنها عجله کردند و فکر می‌کردند که با این کورسوی امیدی که برای آنها ایجاد شده، می‌توانند نظام قدرتمند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و به حول و قوه الهی، فتنه خنثی شد.
حاج‌علی‌اکبری بیان داشت: امروز فتنه‌گران با بردباری نظام جمهوری اسلامی روبه‌رو هستند و عده‌ای جاهلانه می‌خواهند اقداماتی برای آزادی آنها انجام دهند که مایه پستی آنهاست.
وی گفت: مردم عزیز ایران با حضور به‌موقع خود در میدان، دل امام زمان (عج) را شاد کردند و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: 9 دی یک روز عادی نیست بلکه تجدید پیمان با غدیر و ولایت امیرالمومنین (ع) است و ملت عزیز ایران باید با قدرت ایمان و ولایت فقیه، خود را برای فتنه‌های آینده آماده کنند.
انتهای پیام/2249/

93/10/09 - 15:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن