تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805649767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله شبستری: 9 دی موجب شناختن انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله شبستری:
9 دی موجب شناختن انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهم‌ترین پیامدهای حماسه ۸ و ۹ دی، کنار رفتن نقاب‌ها و تزویرها شده و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شناخته شدند.

خبرگزاری فارس: 9 دی موجب شناختن انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در آیین گرامیداشت 9 دی در دانشگاه تبریز با اشاره به پیام‌های این حماسه، اظهار داشت: راهپیمایی پرشکوه مردم در 9 دی اقتدار و انسجام نظام را تقویت کرد. رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان حمایت‌های دشمنان از فتنه‌گران در القای شبهه تقلب به مردم، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی بودند و با این حماسه، به دنیا معلوم شد که مردم ایران در زمان توطئه‌های دشمن آگاه هستند. وی با تاکید بر تقویت باور مردم بر وجود جنگ نرم، افزود: مردم ایران در هر شرایطی به دنبال دفاع از استقلال نظام هستند. عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پیامدهای حماسه 8 و 9 دی، کنار رفتن نقاب‌ها و تزویرها شده و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شناخته شدند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حساسیت رهبر معظم انقلاب و برخی مسئولان کشوری به فتنه 88 گفت: بیانات رهبر انقلاب در مورد فتنه باید نصب‌العین همگان قرار گیرد.
شبستری با بیان اینکه مسائل هسته‌ای و حقوق بشری بهانه‌ای برای دشمنان است، اظهار کرد: دشمنی اصلی دشمنان ما به خاطر اسلامیت ماست چرا که به خوبی می‌دانند اسلام با سلطه‌گری سازگاری ندارد. وی گفت: حماسه 8 و 9 دی اسلامیت این نظام را تثبیت کرده و به همگان ثابت کرد مردم ایران توهین به مقدست اسلامی و ولایت را بر نمی‌تابند. امام جمعه تبریز آشکار شدن دشمنی آمریکا و غرب با اسلام و ایران را یکی از پیامدهای مهم فتنه 88 عنوان کرد و افزود: با حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب، همه هزینه‌های دشمن برای براندازی نظام بر باد رفت. وی همچنین با اشاره به ذوق رسانه‌های عربستانی در تحت پوشش قرار دادن اهانت اراذل و اوباش به عاشورا و امام حسین(ع)، تصریح کرد: حماسه 8 و 9 دی تودهنی محکم به وهابیت و عربستان بود. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ثمربخش بودن مراسم بزرگداشت 8 و 9 دی، اظهار کرد: این گونه مراسم موجب وحدت ملی می‌شود. وی ضمن تشریح آثار و برکات 8 و 9 دی سال 1388 در عرصه داخلی و خارجی گفت: این حماسه‌ها به نوعی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف نشان داد، که ملت ایران در شرایط سخت همیشه و در همه حال پشتیبان این انقلاب و ولایت فقیه بوده و هستند.
شبستری، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده، رفراندوم ملی، تقویت اقتدار، کنار رفتن نقاب‌ها و شناسایی انقلابیون واقعی از غیر واقعی، را از جمله دستاوردهای داخلی حماسه 9 دی بیان کرد و افزود: ملت ایران در این روز نشان دادند که این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به این راحتی بدست نیامده که با این فتنه ها دچار آسیب شود.
به گفته وی، حماسه 8 و 9 دی در سال 1388 یک رفراندم ملی به تمام معنای واقعی بود که حضور مردم در این روزها نشان دهنده علاقمندی ملت ایران به این انقلاب و به ویژه رهبری بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، در ادامه با اشاره به برکات خارجی حماسه 9 دی تصریح کرد: اساسی‌ترین اصل خصومت غربی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئله اسلامیت و اسلام است که در سال 1388 این توطئه را علنا آشکار کردند.
آیت‌الله مجتهد شبستری، مبارزه با وهابیت، حفظ استقلال سیاسی، اذعان دشمنان به اقتدار ایران، آشکار شدن دشمنی گسترده غربی‌ها با جمهوری اسلامی و تثبیت اسلامیت در نظام را از دیگر برکات حماسه 9 دی در عرصه خارجی بیان کرد.
امام جمعه تبریز یادآور شد: در حقیقت حماسه 8 و 9 دی تودهنی بزرگ به ایادی استکبار جهانی و به ویژه آمریکا، اسرائیل و وهابیون بود.
انتهای پیام/60002/ع40

93/10/09 - 15:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن