تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس سیستان و بلوچستان به عنوان پایگاهی برای مبارزه با بی سوادی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان: مدارس سیستان و بلوچستان به عنوان پایگاهی برای مبارزه با بی سوادی است خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: سیستان و بلوچستان با داشتن رتبه اول کشوری در ریشه کنی بی سوادی تلاش می کند تا 200هزار بی سواد باقیمانده رادر یک طرح 4ساله زیرپوشش قرار دهد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي ساعت 09:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علیرضا نخعی در جلسه ای که به مناسبت هفته سوادآموزی درمحل دفتر مدیرکل آموزش وپرورش استان تشکیل شده بود اظهارکرد: استان سیستان و بلوچستان ازنظر رشد سوادآموزی درکشور دارای رتبه ارزشمندی است اما جایگاه ما ازنظر میزان بی سوادی درکشور جایگاه مطلوبی نیست. وی اضافه کرد : علی رغم اینکه استان سیستان و بلوچستان در شروع برنامه بی سوادی قدری عقب مانده است اما خوشبختانه در رشد باسوادی از متوسط کشور نیز جلوتر هستیم که این نشان از دقت و برنامه ریزی در حوزه سواد آموزی است . نخعی از ظرفیت تمام مدارس این استان برای باسوادکردن 200 هزار بی سواد شناسایی شده در سرشماری سال 90 طی برنامه 4 ساله خبرداد. دبیرشورای آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دربرنامه شتاب بخشی سوادآموزی 200 هزار بی سواد 10 تا 45 ساله استان شناسایی و طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در اولویت قرار گرفته تا با مساعدت همه دستگاه های اجرایی استان با آموزش و پرورش استان در یک فرصت زمانی مشخص باسواد شوند.  مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: 65 هزار نفر از 107هزار بی سوادی که در سرشماری سال 90 خوداظهاری نموده اند، پس از پالایش و تایید نهایی مقرر شده تا درمدارس استان به عنوان پایگاه سوادآموزی حضور یافته و به عنوان اولیای بی سواد در دوره های سوادآموزی شرکت نمایند.
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن