تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سیریک عنوان کرد راه‌اندازی 11 دهیاری در سیریک


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار سیریک عنوان کرد
راه‌اندازی 11 دهیاری در سیریک
فرماندار سیریک گفت: مجوز تاسیس و راه‌اندازی 11 دهیاری و مبلغ پنج میلیارد ریال به دهیاری‌های شهرستان برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدمات رسانی از طرف استانداری هرمزگان واگذار شده است.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 11 دهیاری در سیریک



به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، سعیدالله مبارکی امشب در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: موافقت و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی بازارچه مرزی شهر بندرسیریک فراهم شده است که با فعال‌سازی بازارچه مرزی می‌‌توان افزون بر رونق‌بخشی به اقتصاد شهرستان و منطقه، ارزآوری مناسب، ایجاد اشتغال پایدار، رشد صادرات کالا، رفع معضل بیکاری جوانان و به گردش درآمدن چرخ‌های صنعتی و تولیدی، توسعه اقتصادی شرق استان به دنبال داشته باشد.
وی افزود: تحریم‌ها همیشه برای کشور از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و وظیفه ما مسئولان و متولیان است تا با شرایط فعلی موجود جامعه و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه بر مشکلات غلبه و در راستای تسریع در روند خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاش و  کوششی دریغ نداشته باشیم.
مبارکی با بیان اینکه شهرستان سیریک با داشتن ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و گردشگری و برخورداری از موقعیت‌های استراتژیکی و مردمانی سرشار از پویایی و همدلی یکی از شهرستان‌های بسیار مهم استان است، اظهار داشت: در این شهرستان مرزی مردمان شیعه و سنی با قلب‌هایی مهربان و همدل همیشه با حضور گرم و منسجم خود در همه عرصه‌ها و صحنه‌های همراه و همگام با دولت و فرمایشات مقام عظمای ولایت حرکت کردند.
محمد صفایی امام جمعه شهرستان سیریک نیز افزود: مسئولان باید همواره در راستای خدمت به مردم در هر شرایطی پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های آنان باشند زیرا مسئولان وظیفه‌ای مهم‌تر و ارجع‌تر جز خدمت به مردم ندارند.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری هرمزگان نیز گفت: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا با قانون‌گذاری و ضابطه‌مند کردن و جایگزینی بسیاری از معضلات فعلی مانند قاچاق سوخت و کالا آنها را در آینده‌ای نزدیک به یک فرصت استثنایی اقتصادی و اشتغالزایی همراه با رونق شهرستان‌های مرزی و ساحلی استان تبدیل کند.
عزیزالله کناری‌زاده افزود: استانداری هرمزگان بنا دارد با بهبود روابط با همسایگان به ویژه کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس و جذب سرمایه‌گذاران داخلی خارج از کشور و کشورهای همسایه با فعال‌سازی و احیای گمرگات و بازارچه‌های مرزی ضمن رفع معضل قاچاق سوخت و کالا به پویایی اقتصاد شهرستان‌های مرزی و ایجاد اشتغال پایدار و روان‌سازی تجارت داخلی و خارجی و غلبه بر تحریم‌های دشمنان روحیه امید و نشاط را در منطقه افزایش دهند.
در پایان این مراسم بخشداران بخش مرکزی و بمانی آقایان احمد جمالدینی و شهاب‌الدین ذاکری معرفی و از خدمات دو ساله علی ترکمانی کوهستکی و چهار ساله محسن حاجی‌پور تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/88001/ش30

93/10/08 - 21:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن