تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امشب در قائمشهر هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امشب در قائمشهر
هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران افتتاح شد
هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران امشب با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مدیرکل مدیریت بحران مازندران امشب در مراسم هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم سرمایشی و گرمایشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در زمینه صنعت ساختمان داشته‌ایم و در این حیطه برپایی نمایشگاههای متعدد صنعت ساختمان گواه این پیشرفت است. وی با اشاره به اینکه همه استان‌های سطح کشور در این نمایشگاه حضور دارند و رقابت خوبی در این نمایشگاه وجود دارد، افزود: تولید کننده‌ها کالاهای با کیفیتی ارائه می‌کنند تا بازار رقابت را از دست ندهند و این یکی از مزیت‌های خوب برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه نمایشگاه مناسبی در این زمینه تشکیل شده است و نیاز است تبلیغات گسترده‌ای انجام شود تا تعداد مراجعه کننده‌ها نیز افزایش یابد، گفت: دانشجویان مرتبط با صنعت ساختمان باید از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند، تا با مشاهده نحوه تولید و کیفیت کالاها در بخش عملی همانند تئوری موفق شوند. وی یادآور شد: شهرک‌های صنعتی مازندران باید در این نمایشگاه شرکت کنند و اگر ضعفی در تولید برای آنها وجود دارد با شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند برطرف کنند.
زرودی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کیفیت و تنوع کالا برخوردار بود، افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه جدیدترین تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.
وی در پایان گفت: یافته‌های جدیدی در این نمایشگاه به دست آمد که با هماهنگی سازمان مهندسی برای مقاوم‌سازی ساختمان‌ها می‌توان برای جلوگیری از بحران از آنها استفاده کرد.
به گزارش فارس، هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم های سرمایشی،گرمایشی در نمایشگاه دائمی بین المللی استان مازندران در با 100 غرفه در قائمشهر برگزار شد و این نمایشگاه هشت تا 12 دی‌ماه از ساعات 15 تا 21 برای عموم دایر است. انتهای پیام/86008

93/10/08 - 20:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن