تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم دولت براي مبارزه با فساد بسيار جدي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۴ب.ظ)
استاندار سمنان: عزم دولت براي مبارزه با فساد بسيار جدي است استاندار سمنان با تاکيد بر اينکه دولت براي مقابله با فساد جدي و عزم راسخ دارد، گفت: با مقابله با فساد، اميد در جامعه گسترش مي يابد و با اين حرکت مي توان به توسعه و آباداني کشور رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد وکيلي، استاندار سمنان امروز در اولين نشست احزاب، تشکل ها و فعالين سياسي اين استان با تاکيد بر وجود دموکراسي در ايران اسلامي افزود: دموکراسي بنياد قانون اساسي است و جامعه اي دموکرات است که قانون را اجرا کند.
وي با اشاره به مشارکت گسترده مردم در تعيين سرنوشت خود در ايران اسلامي تاکيد کرد: در فاصله اي کوتاه از پيروزي انقلاب اسلامي مسايل قانوني در ايران شکل گرفت و انتخابات هاي مکرر برگزار شد.
استاندار سمنان اضافه کرد: دولت تدبير و اميد بدنبال ايجاد فرصت براي فعاليت همه گروهها است.
وي گفت: شرايط آغاز فعاليت دولت يازدهم را بايد در نظر گرفت و ديد دولت در چه شرايط اقتصادي شکل گرفت و با همکاري و همدلي تلاش کرد مشکلات مردم حل شود.
وکيلي، دولت تدبير و اميد را دولتي قانون مدار خواند و با تاکيد بر اينکه دولت در راستاي اين شعار حرکت مي کند خاطرنشان کرد: دولت بدنبال مبارزه جدي با فساد است و با مبارزه با فساد در جامعه اميد گسترش مي يابد و با اين حرکت مي توان به توسعه و پيشرفت رسيد.
استاندار، سمنان را از لحاظ توانمندي و ظرفيت داراي جايگاه مهمي در کشور دانست و تاکيد کرد: جهت گيري مسئولين بايد توسعه همه جانبه و پايدار استان سمنان باشد.
معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان نيز در اين نشست در خصوص ويژگي ها و تاثير شکل گيري احزاب در جامعه براي همدلي و همگرايي مطالبي بيان کرد و نمايندگان احزاب و تشکل هاي سياسي استان سمنان نيز نظرات و مطالب خود را بيان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن