تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرحزب موتلفه شهرستان چرداول : 9 دی تمرین ولایتمداری ملت ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیرحزب موتلفه شهرستان چرداول :
9 دی تمرین ولایتمداری ملت ایران بود
دبیرحزب موتلفه شهرستان چرداول گفت: 9 دی تمرین دیگری از ولایتمداری ملت ایران بود.

خبرگزاری فارس: 9 دی تمرین ولایتمداری ملت ایران بود



حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه نهم دی ماه به فرموده رهبر عظیم الشأن انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه نشان ولایت مداری ملت ایران بود. دبیرحزب موتلفه شهرستان چرداول گفت: نهم دی ماه نماد بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود که مردم با حضوری حماسی طومار فتنه و فتنه‌گر را درهم پیچیدند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 یک توطئه نرم برای براندازی جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: در این راستا برخی افراد و چهره‌های داخلی دانسته یا ندانسته در این مسیر قرار گرفتند و در قالب اصحاب فتنه عملاً اهداف براندازان را دنبال کردند که با شکست مواجهه شدند.
این فعال سیاسی به دستاوردهای فتنه 88 برای نظام اشاره کرد و افزود: از جمله دستاوردهای فتنه 88 برای نظام و مردم پالایش خواص دنیاطلب از طرفداران حق بود و این فتنه آزمونی برای خواص بود که برخی در آن مردود شدند.
رضایی تصریح کرد: حرمت‌شکنی‌ها و تعرض به عزاداری‌ها و هیئت‌های برپا شده برای امام حسین (ع) چهره شوم دشمن را نمایان کرد در این مقطع بود که مردم دوستدار اهل بیت (ع) با هوشیاری حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
دبیرحزب موتلفه شهرستان چرداول گفت: مردم در جریان فتنه سال 88 به میدان آمدند و حمایت‌ همه ‌جانبه خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.
وی در آستانه دهه بصیرت و در سالروز حماسه ماندگار 9 دی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر  از عموم مردم به ویژه مردم ولایتمدار استان ایلام جهت حضور پرشور در مراسم گرامیداشت 9 دی و تبعیت محض از فرمان ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دعوت کرد. انتهای پیام/2246/ع30

93/10/08 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن