تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806875470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطلبی که بسیج دانشگاه تهران به سابقه دفتر تحکیم نسبت داده کذب محض است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دفتر تحکیم وحدت مطرح کرد
مطلبی که بسیج دانشگاه تهران به سابقه دفتر تحکیم نسبت داده کذب محض است
دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت:مقایسه کردن افرادی که در دانشگاه تهران برنامه‌ی این تشکل را برهم زدند، با سابقه فعالیت دفتر تحکیم وحدت جفای به جنبش دانشجویی است.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران

،  به نقل از دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشگاه تهران در نامه‌ای به سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزیر علوم که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده مطلب خلافی به پیشینه‌ی دفتر تحکیم وحدت نسبت داده است "علی بیانی" دبیر دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه با تحکیم نیوز اظهار داشت: مقایسه کردن افرادی که در دانشگاه تهران برنامه‌ی این تشکل را برهم زدند، با سابقه فعالیت دفتر تحکیم وحدت جفای به جنبش دانشجویی است.
 
وی در ادامه افزود: نسبت دادن آن حجم از فعالیت دانشجویی در دفتر تحکیم وحدت و آن میزان تاثیرگذاری در فضای جامعه به وزارت علوم جناح چپ خنده دار است مگر می‌شود که آن حجم از تاثیرگذاری دفتر تحکیم وحدت در آن سال‌ها را فرمایشی بدانیم و ناشی از اقدامات وزارت علوم جناح چپ بخوانیم؟!
 
بیانی تصریح کرد: دفتر تحکیم وحدت عموم دانشجویان مسلمان را نمایندگی کرده و طرفدار نظام جمهوری اسلامی در دانشگاه بوده است تصمیمات این اتحادیه از جانب اعضای فعال در آن گرفته می شده و می‌شود اساسنامه اتحادیه اجازه‌ی دخالت گروه‌های خارج از مجموعه را در دفتر تحکیم وحدت نمی‌دهد منحصر کردن دفتر تحکیم وحدت برای یک جناح سیاسی خاص تحریف تاریخ جنبش دانشجویی است گفتمان غالب دفتر تحکیم وحدت در دهه شصت عدالت‌خواهی بوده و بر این اساس مواضع این اتحادیه تنظیم شده است.
 
دبیر دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: به نظر می‌رسد این قبیل موضع گیری‌ها ناشی از کمبود اطلاعات و فقر دانش تاریخی است لازم است فعالین دانشجویی برای درک اتفاقاتی که قدمت تاریخی آنها به قبل از شروع فعالیت تشکل هایشان مربوط می‌شود به افرادی مراجعه کنند که در آن مقاطع حضور داشتند اگر به این افراد دسترسی ندارند می‌توانند به کتبی که در زمینه تاریخچه دفتر تحکیم وحدت منتشر شده مراجعه کنند، تا از گرفتن این قبیل موضع گیری‌های به دور از واقعیت اجتناب کنند.
 
این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: این قبیل مواضع ناشی از این است که فعالین دانشجویی تحت تاثیر رسانه‌ها قرار دارند و صرفا هر آنچه رسانه‌ها منعکس می ‌کنند را می پذیرند ریشه‌ی اصلی اینکه بسیاری از فعالین دانشجویی فعلی تحت تاثیر رسانه قرار دارند و از خود نظر  مستقلی ندارند، عدم مطالعه و اهمیت ندادن به کتابخوانی است در واقع در حال حاضر این رسانه‌ها هستند که به فعالین دانشجویی خط می‌دهند در حالی که باید برعکس باشد.
 
وی افزود: استفاده کردن از هر ابزاری برای رسیدن اهداف مطلوب درست نیست و تشکل‌های دانشجویی به عنوان کسانی که در این زمینه مطالبه‌گری می‌کنند، به هیج وجه نباید از هر ابزاری برای رسیدن به هدفشان استفاده کنند مقایسه وضعیت فعلی گروهی و ارتباط آنها با وزارت علوم، اگر ارتباطی وجود داشته باشد، با سابقه‌ی درخشان دفتر تحکیم وحدت که با دستور امام(ره)  تشکیل شد، قطعا جفا به جنبش دانشجویی است.
 
علی بیانی در پایان با اشاره به جایگاه دفتر تحکیم وحدت خاطر نشان کرد: وضعیتی که دفتر تحکیم وحدت در ابتدای انقلاب در آن قرار داشت، مدینه‌ی فاضله‌ی تشکل‌های دانشجویی امروزی است یادمان نرود که اقدامات بزرگی چون تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب فرهنگی، راه اندازی جهاد سازندگی و . . . توسط دانشجویان دفتر تحکیم وحدت انجام شده است به طور قطع می‌توان گفت تمامی فعالیت‌های دانشجویی که امروز از سوی گروه‌های مختلف دانشجویی انجام می‌شود، روی همدیگر به اندازه فعالیت‌های دفتر تحکیم وحدت در ابتدای انقلاب تاثیرگذار نیست.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن