تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما با چهار مورد محتوایی و تخصصی شرکت فعالی درنمایشگاه اجلاس نماز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرامرز خیرآبادی در گفت و گو با پانا: ما با چهار مورد محتوایی و تخصصی شرکت فعالی درنمایشگاه اجلاس نماز داریم خبرگزاری پانا: نماینده اقامه نماز سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:ما باچهار مورد برنامه های و محتوایی و تخصصی در حوزه سینما شرکت فعالی داریم ، بیست و سومین نمایشگاه سراسری اجلاس نماز و نمایشگاه جنبی آن از فعالیت های فرهنگی ،هنری و دینی در سطح کشور توسط سازمانهای ذیربط کشور در استان خوزستان برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 12:17

خبرگزاری پانا+وزارت ارشاد+ اجلاس نماز

فرامرزخیر آبادی در خصوص حضور  در نمایشگاه اجلاس نماز به خبرنگار پانا گفت: سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به تناسب فعالیت ها ، در حوزه دینی و مذهبی  مشارکت داشته و در چهار مورد محتوایی و تخصصی   شرکت فعالی دارد. که اولین آنها برگزاری نمایشگاه عکس و تصاویر 5 دوره از جشنواره های نماز  و نیایش در سطح کشور که بهترین تصاویر و عکسها درمعرض بازدیدکنندگان به نمایش در آمده است . 
وی افزود: دومین برنامه ما اکران و پخش فیلمهای مستند ،کوتاه و صد ثانیه ای در سطح کشور بوده که با انتخاب 24 فیلم برترکه  رتبه اول را کسب کرده اند ، در این نمایشگاه  نمایش  داده خواهد شد.
خیرآبادی در ادامه گفت: سومین برنامه سینمایی اکران عمومی رایگان دو فیلم بلند به نام "سر به مهر"به کارگردانی هادی مقدم  و "گهواره ای برای مادر" به کارگردانی پناه برخدا رضایی برای علاقه مندان در دو سینمای "بهمن" و "هلال"شهر اهواز و به مدت شش روز از ساعت  19:30 الی 21:30 به نمایش گذاشته می شود.
نماینده اقامه نماز سازمان سینمایی و سمعی بصیری وزارت ارشاد بیان داشت:چهارمین برنامه نشست کارشناسی و نقد و بررسی  از فیلمهای مستند ، کوتاه ، صد ثانیه ای و فیلمهای بلند منتخب می باشد که  با همکاری منتقدین و هنرمندان  انجمن سینمایی جوان خوزستان در همین محل برگزار خواهد شد. و همچنین برای بازدید کنندگان هدایایی  از 15 آثارو فیلمهایی که در ارتباط با نماز  و نیایش می باشد به همراه "دی وی دی"  مربوط به بانوی عفاف در موردسرگذشت حضرت زهرا (س) و مداحی  در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.    
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن