تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820743229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات جوانان تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: مطالبات جوانان تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است خبرگزاری پانا: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:مطالبات جوانان، یک تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است که باید به آن پرداخت شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي ساعت 11:38

خبرگزاری پانا+مطالبات جوانان تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری پانا، سعید شبستری خیابانی در جلسه ستاد ساماندهای امور جوانان استان با بیان این که متاسفانه برخی ها نیازها و مطالبات جوانان را به عنوان یک تهدید تفسیر می کنند، اظهار داشت:اعتقاد دولت بر این است که وجود جوانان و مجموعه مطالبات آنها یک تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است که برای بهره گیری بیشتر از این فرصتها باید به جوانان و مطالبات آنها بها داد که مشارکت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوانان، یکی از راه های پرداختن به مطالبات جوانان است.
وی با تاکید بر افزایش نشاط اجتماعی جوانان، گفت:جوانان سرمایه های اجتماعی هستند که با مشارکت های اجتماعی و اعتماد سازی می توان نشاط اجتماعی را در این قشر بالا برد چرا که یکی از آسیب های اجتماعی که جامعه ما را تهدید می کند ایجاد یاس و ناامیدی و بی هویتی و سرخوردگی جوانان است که اگر بخواهیم با این آسیب ها مقابله کنیم باید نشاط اجتماعی را بالا ببریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد:آینده کشور متعلق به جوانان امروز است، بنابراین لازم است مسئولان نیازهای جوانان را به رسمیت بشناسند و برای تأمین نیازها و مطالبات آنها از هر امکانی بهره مثبت جویند و جنبش اجتماعی جوانان را حمایت ،هدایت و پشتیبانی کنند.
شبستری اظهار داشت: لازم است که نیازهای جوانان با توجه به اقتضائات زمان شناسایی شوند و در سیاست گذاریها مد نظر باشد.
وی به پیشرفت تکنولوژی خصوصا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:شاید در 10 سال گذشته، ماهواره و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از آن مد نظر بود ولی امروزه با گسترش شبکه های مجازی پرداختن به موضو ع ماهواره مشکلی را حل نمیکند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود:ضروری است خانواده ها کنترل دقیق روی فرزندانشان داشته باشند و تا زمانی که فرهنگ صحیح استفاده از از تلفن همراه و شبکه های مجازی را به فرزندانمان یاد نداده ایم با مشکل مواجه خواهیم بود.
شبستری اظهار داشت:باید وسعت دید خود را افزایش دهیم و راه برای مشارکت جوانان فراهم کنیم و برای این لازم است که مدیران اجرایی استان با جوانان ارتباط برقرار کنند و از جوانان برای پاسخگویی به نیازهای خود جوانان مدد جویند.
وی گفت: افزایش فعالیت نهاد های مدنی و احزاب شناسنامه دار جهت مشارکت جوانان در بخش های مختلف مورد تاکید دولت تدبیر و امید است ولی متاسفانه تا به حال آن گونه که باید و شاید فضای لازم برای این قبیل مشارکت فراهم نشده است.
شبستری تاکید کرد:جوانان باید تعاملات اجتماعی را درمحیط های های مختلف اجتماعی و فرهنگی یا د بگیرند چرا که هرچه تعاملات اجتماعی بالاتر رود به همان میزان کشور توسعه می یابد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت ارزش های دینی و مذهبی جوانان تاکید کرد و گفت:ارتباط کم جوانان با روحانیون و مساجد خالی از جوانان و ترویج باورهای غلط بین جوانان توسط شبکه های انگلیسی به ظاهر شیعه، زنگ خطری است که بصدا در آمده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن