تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات دفتر معاون اول رييس جمهوري در خصوص اظهارات نماينده مردم اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۴۴ب.ظ)
توضيحات دفتر معاون اول رييس جمهوري در خصوص اظهارات نماينده مردم اروميه به دنبال اظهارات قاضي پور نماينده اروميه در مجلس مبني بر " افزايش اعتبار دفتر معاون اول رييس جمهور از دو ميليارد تومان به ده ميليارد تومان " دفتر معاون اول رييس جمهور توضيحاتي در اين زمينه ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، بر اساس اين توضيحات، اين اعتبارات به منظور اداره بهتر دولت در گذشته نيز وجود داشته و در قالب رديف هاي در بودجه نهاد رياست جمهوري استفاده مي شده است .
در سال جاري به منظور شفاف سازي، تمرکز و نظارت بيشتر بر هزينه ها و استفاده بهينه از آن ، اين اعتبارات به صورت يک رديف مستقل در لايحه پيشنهادي بودجه سال 94 به مجلس شوراي اسلامي تقديم شده است. البته مجلس نيز بر حسب وظايف و اختيارات خود مي تواند در اين زمينه اعمال نظر و حتي رديف هايي را اصلاح کند. بنا براين فضاسازي رسانه اي و تبليغاتي از تريبون هاي متعدد توسط برخي از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي موجب تاسف و تعجب است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن