تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806263153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پیروزی تاریخی عراق»/«یثرب»، مکان از هم پاشیدن داعش/خندق هم به داد داعش نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «پیروزی تاریخی عراق»/«یثرب»، مکان از هم پاشیدن داعش/خندق هم به داد داعش نرسید


نوری المالکی در سخنرانی خود عقب نشینی نیروهای بیگانه از عراق را یک پیروزی تاریخی دانست/ حیدرالعبادی گفت: ماحاضر نیستیم به هیچ خارجی، مصنویت قضایی بدهیم/ ۴۰۰ تن از اعضای داعش در عراق کشته شدند/تیپ مردمی درصلاح الدین تشکیل شد/داعش در «یثرب» از هم پاشید به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نوری المالکی، معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی خود در بغداد، تاکید کرد عقب نشینی نیروهای بیگانه از عراق پیروزی تاریخی برای اراده ملی بود. المالکی افزود: خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق، در ذهن عراقیها و همه آزادگان جهان باقی خواهد ماند. این عقب نشینی زمینه ساز مقابله با هر نوع دخالت خارجی به هر بهانه ای در عراق شد.
نوری المالکی، معاون اول رئیس جمهور عراق
همچنین، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق گفت: ما اجازه نخواهیم داد هیچ جنگجوی خارجی در خاک عراق حضور داشته باشد. ما حاضر نیستیم به هیچ کسی مصونیت قضایی بدهیم. نخست وزیر عراق گفت: ما اراده جدی داریم تا همه شهرهای عراق را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کنیم. ما از فداکاری نیروهای مسلح عراق و نیروهای مردمی در مبارزه با داعش تقدیر می کنیم.
حیدرالعبادی، نخست وزیرعراق
وی گفت: هر مقام عراقی باید از همه شهروندان دفاع کند. همانطور که نوری المالکی عمل می کرد، ما هم از برادران ایزدی در جبل سنجار مانند فرزندان خود در کربلاء دفاع می کنیم. روزسیاه داعش در عراق 21 تن از اعضای مسلح گروه داعش در رویدادهای متفاوتی در بعقوبه عراق کشته شدند. هواپیماهای نیروهای ائتلاف توانسته اند پنج پایگاه گروه داعش را در مناطق نزدیک به السعدیه را هدف قرار دهند که طی آن 12 فرد مسلح از اعضای این گروه کشته شدند.
پیروزی ارتش عراق مقابل گروهک تروریستی تکفیری داعش
نیروهای امنیتی عراقی نیز به منطقه المقدادیه در شمال شرقی بعقوبه حمله کردند و پنج عضو داعش را کشتند. همچنین چهارصد نفر از اعضای گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق به هلاکت رسیدند. دویست و پنجاه نفر از اعضای داعش در درگیریها در جنوب تکریت و حملات هوایی به الحویجه، موصل و الانبار در عراق کشته شدند. یک منبع امنیتی عراق در استان صلاح الدین هم در گفتگو با الحدث فاش کرد صد و بیست و سه نفر از جنگجویان داعش در درگیریها در یثرب کشته شدند. این منبع افزود: ارتش عراق و نیروهای مردمی منطقه المزاریع و روستای المحمود و شهر یثرب را آزاد کردند. تشکیل تیپ مردمی در صلاح الدین نخستین تیپ از نیروهای مردمی در استان صلاح الدین عراق تشکیل شد. به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، پایگاه هوایی اسپایکر شاهد تشکیل نخستین تیپ از نیروهای مردمی در استان صلاح الدین عراق بود. فالح الفیاض رئیس کمیته نیروهای مردمی و مشاور امنیت ملی عراق در بازدید از این پایگاه و دیدار با شماری از نیروهای داوطلب گفت: ما از وضع نیروهای داوطلب و تشکیل نخستین تیپ از نیروهای مردمی در صلاح الدین اطلاع پیدا کردیم. این تیپ به عملیات نیروهای ارتش عراق در صلاح الدین کمک خواهد کرد.
دانلود      
«یثرب»، جایی که داعش از هم پاشید ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی این کشور با پس گرفتن کامل منطقه یثرب در استان صلاح الدین در جنگ با شبکه تروریستی داعش به یک پیشروی بزرگ دست یافتند.
یثرب
منطقه یثرب پایگاه اساسی داعشی ها در استان صلاح الدین به شمار می رفت.
دانلود       ارتش و نیروهای مردمی همچنین دو منطقه عرب دهوک و عرب سایر را در شمال غربی منطقه البلد و منطقه تل الذهب در جنوب البلد و نیز منطقه بوجیلی را در شمال البلد به کنترل خود در آورده اند. ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی بعد از پس گرفتن فرودگاه ضلوعیه هم اکنون منطقه ضلوعیه را در جنوب شهر تکریت به محاصره در آورده است. نیروهای عراقی منطقه مزاریع در نزدیکی رود دجله را که جزو منطقه ضلوعیه است آزاد کرده‌اند.
ارتش عراق
محمد فنیش خبرنگار شبکه المنار در گزارشی از یثرب گفت: داعشی‌ها پس از عملیات ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و پلیس فدرال از هم پاشیدند. نیروهای عراقی پس از خنثی سازی بمبها از جاده اصلی یثرب عبور و به سوی شهرداری پیشروی و کار پاکسازی را آغاز کردند. یک ساعت پس از سقوط منطقه یثرب منطقه قادسیه در غرب آن سقوط کرد. بسوف و هدار الشرقی واقع در جنوب شرقی یثرب نیز در کنترل نیروهای عراقی است. نیروهای عراقی اکنون در اطراف تل الذهب مستقر شده اند.
دانلود    

حفر خندق توسط داعش در اطراف تکریت گروهک تروریستی داعش برای مقابله با حمله ارتش عراق، در اطراف شهر تکریت واقع در مرکز استان صلاح‌الدین در شمال عراق به حفر خندق و ایجاد خاکریزهای متعدد روی آورده است. داعش برای مقابله با حمله ارتش عراق که خود را برای حمله به این شهرآماده می کند، اقدام به حفر خندق پیرامون شهر تکریت از سمت جنوب کرده تا آن را به سمت غرب و شمال امتداد دهد. به گفته وی، گروه داعش در حال تحکیم استحکامات خود در تکریت است و در مناطقی که احتمال می رود نیروهای عراقی به عنوان گذرگاه برای ورود به شهر استفاده کنند، بمب و مین کار می گذارد. نیروهای امنیتی مورد حمایت گروه های مردمی و عشایرعراق با اجرای عملیاتی، توانستند برخی از مناطق جنوب شهر تکریت در استان صلاح الدین را آزاد کنند، نیروهای پیشمرگه کُرد نیز توانستند به داخل تعدادی از شهرک های شهر سنجار واقع در شمال عراق پیشروی کنند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن