تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حافظی:‌ مشکلات شهر اولویت بندی شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حافظی:‌ مشکلات شهر اولویت بندی شود
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با ذکر اینکه هم سوال از علم خیزد هم جواب، گفت: فردی که به موضوعی علم نداشته باشد قطعا ابهام و سوالی هم ندارد و در پاسخ به سوالات مطروحه هم فردی که علم نداشته باشد نمی‌تواند اظهار نظر کند.
به گزارش نامه نیوز،  رحمت الله حافظی با اشاره به اینکه در حال حاضر علم داشتن به یک موضوع به عنوان یک اصل نهادی و زیر بنایی مطرح است و از ضروریات می‌باشد، افزود:مراکز مطالعاتی و پژوهشی هم از ضروریات شهر هستند که می‌توانند اطلاعات و منابع علمی لازم را برای مدیریت شهری فراهم کنند تا بر مبنای اطلاعات بتوان کار را به صورت بهینه به پیش برد.


وی تصریح کرد: متاسفانه آنچه را که تا کنون شاهد بوده‌ایم، بیشتر مطالعاتی در حد هزینه کردن منابع بوده است و بعد هم تبدیل شدن آنها به جزوات و کتاب‌هایی که در کتابخانه بایگانی شده‌اند. به اعتقاد بنده این رویه روش پسندیده ای نیست و باید بازنگری‌هایی در این زمینه صورت گیرد تا به آنچه که به لحاظ علمی مورد نیاز شهروندان است پرداخته شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در سطح شورا نیاز به مطالعات راهبردی و در سطح شهرداری نیاز به مطالعات کاربردی داریم، خاطرنشان کرد:قطعا باید این دو از هم تفکیک شوند ودر همین راستا مطالعات راهبردی شورا می‌تواند برنامه‌هایی را که دارد به مدیریت شهری ابلاغ کند.

وی با تاکید براینکه نباید به سمت و سوی مطالعاتی که رافع نیازهای مردم و شهر نیست گام برداریم، گفت: معتقدم باید مشکلات شهر اولویت بندی شود. همچنین الویت بندی از مسائلی که دغدغه فکری بسیاری از شهروندان است شروع شود تا با یک حرکت کوچک بتوانیم بخشی از دغدغه های فکری شهروندانمان را مرتفع کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، حافظی در پایان با اشاره به اینکه دربرگزاری جشنواره‌ها باید دقت شود تا هزینه‌ها در راستای بهینه سازی مشکلات شهری باشد، تصریح کرد: در عین حال برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها به صورت بین المللی می‌تواند تجارب و اندیشه های بسیاری را به همراه داشته باشد.



منبع: ایسنا


۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن