تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804231928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش مسلمان کردن جن تا کمربند نیم میلیون دلاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روش مسلمان کردن جن تا کمربند نیم میلیون دلاری


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۷ دی ۱۳۹۳.سوختگیری ‎هوایی‌ جنگنده‌های‌ سوخو/گران ترین سگک کمربند/هدیه حسین هدایتی به تیم ملی فوتبال/مردن کودکان آواره سوری از سرما و بیماری/عجیب ترین لباس پرسپولیس/طولانی ترین رنگینک و ... سوختگیری ‎هوایی‌ جنگنده‌های‌ سوخو

سوختگیری ‎هوایی‌ جنگنده‌های‌ سوخو

در چهارمین روز از رزمایش بزرگ ارتش، جنگنده‌های سوخو 24 نیروی هوایی با حضور در آسمان منطقه رزمایش اقدام به انجام عملیات سوختگیری هوایی کردند. در همین راستا 2 فروند جنگنده سوخو 24 با پرواز بر فراز منطقه عملیات سوختگیری هوایی را نمایش دادند. این قابلیت توسط متخصصان داخلی به جنگند‌های سوخو افزوده شده و اولین بار در رژه 29 فروردین نیروهای مسلح در سال 90 به نمایش در‌آمد. هواپیمای سوخو 24 یک هواپیمای راهبردی با توانمندی‌های بسیار زیاد است که متاسفانه در بدو ورود این هواپیما به نهاجا از توانایی‌های آن محروم بودیم و کشورهای دیگر نیز در این خصوص کمکی به ما نمی‌کردند اما با همت کارکنان و تکیه بر توان متخصصین معاونت جهاد خودکفایی نیرو هوایی سیستم‌های مهم آن مجددا احیا و این سامانه‌ها با موفقیت به‎کارگیری شد. سوخو24 که راهبردی‌ترین جنگنده نیروهای مسلح کشورمان است با این قابلیت برد عملیاتی‌اش افزایش یافته است.
بیشتر...

گران ترین سگک کمربند دنیا

گران ترین سگک کمربند دنیا

کمربند یکی از وسایل مورد نیاز در لباس مردان است و معمولا در لباس همه دیده می شود. سگک، معمولا از چرم کمربند ارزان تر است اما این بار به سراغ متفاوت ترین سگک کمربند دنیا رفته ایم که قیمتی بیشتر از یک خانه مجلل دارد. سگک مدل R822 شکارچی قیمت باورنکردنی 550 هزار دلار را دارد که برای یک کمربند بسیار عجیب است.
گران ترین سگک کمربند دنیا
طراح سوئیسی این کمربند اعتقاد دارد طرح بی نظیرش می تواند تمام لوازم لوکس و عجیب دنیا را شکار کند به همین خاطر نام آن را شکارچی گذاشته است. این سگک 145 گرم وزن دارد و از جنس طلا سفید 18 عیار به همراه تیتانیوم ساخته شده است همچنین بر روی آن 387 عدد الماس تراش خورده کار شده است و تمام قطعات سازنده آن را اگر جدا کنید به مانند یک ساعت جزئیات دارد چرا که از 167 قسمت متفاوت درست می شود. این کمربند همچنین تکنولوژی آن را دارد که خودش تمیزشود، ضد سرقت باشد، هنگام شل شدن هشدار دهد و یکی از نرم ترین باز و بسته شدن کمربند را برای کسی که آن را پوشیده است به همراه خواهد داشت.
بیشتر...

مبلّغ مصری جن را مسلمان کرد!

مبلّغ مصری جن را مسلمان کرد!

این روزها سخن در خصوص جن و جن زدگی در شبکه های تلویزیونی خصوصی مصری فراوان شده و این امر دستاویزی مهم برای کسانی شده که ادعا می کنند، قادرند جن را از جسم انسان خارج کنند. کاربران شبکه های اجتماعی نیز ویدیویی از یک مبلغ مصری به نام احمد عبده عوض، استاد علوم اسلامی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه طنطا، منتشر کرده اند که وی در آن ادعا می کند در تماسی تلفنی با توسل به آیات قرآن، جن را از جسم یک زن خارج و بعد جن را مجبور کرده که اسلام بیاورد. در این فیلم که به صورت زنده پخش می شود، احمد عبده عوض تلفنی با یک زن مصری صحبت و ادعا می کند که جن وارد جسم او شده است بنابراین اقدام به کارهایی برای خارج کردن جن از جسم او می کند و سوگند یاد می کند که جن را از جسم او خارج نمی کند مگر این که جن اسلام بیاورد و شهادتین بگوید. در ادامه جنی که وارد جسم زن مصری شده است، شهادتین را می گوید و مبلغ مصری اسلام آوردن جن را تبریک می گوید و از او می خواهد عبارت های اذان را پس از او تکرار کند.
بیشتر...

هدیه حسین هدایتی برای تیم ملی فوتبال

هدیه حسین هدایتی برای تیم ملی فوتبال

یک خبرگزاری مدعی شد که «حسین هدایتی به اردوی تیم ملی رفت و برای آنها پاداشی در نظر گرفت.» حسین هدایتی در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده که نشان می‌دهد دو شب قبل از اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا به اردوی تیم ملی رفته است. او در این باره نوشته است: «دو روز قبل از اعزام تیم ملی به جام ملت‌ها، در کنار علی کریمی و کارلوس کروش؛ به عنوان یک هوادار تیم ملی به وظیفه‌ام عمل کردم.» این تاجر سرشناس در فوتبال، چیزی درباره هدیه‌ای که به بازیکنان تیم ملی داده نگفته اما در شرایطی که تیم ملی درگیر مشکلات اساسی مالی است، او دست خالی به دیدار ملی‌پوشان نرفته است. این را می‌توان در چهره خندان کارلوس کروش و علی کریمی دید.
بیشتر...

کودکان آواره سوری از سرما و بیماری می میرند

کودکان آواره سوری از سرما و بیماری می میرند

فاجعه انسانی جاری در سوریه هر روز ابعاد بزرگ تری می گیرد و با فرارسیدن سرما و کمبود امکانات در بسیاری از اردوگاه های اسکان موقت آوارگان سوری ، بر تعداد کشته های غیر نظامی جنگ داخلی سوریه بر اثر سرما،بیماری و سوء تغذیه افزوده می شود. روز گذشته در اثر سرما یک نوزاد 2 ماهه متعلق به یک خانواده آواره سوری ساکن اردوگاه اسکان موقت آوارگان در آدانا ترکیه شبانه جان داد.این کودک شبانه تب می کند و والدین او منتظر می مانند تا وضعیت او را صبح به پزشکان اردوگاه اطلاع دهند و از آنها برای درمان او کمک بخواهند اما کودک دو ماهه دوام نمی آورد و می میرد.خانواده این نوزاد 2 ماهه سوری سرمای چادر را عامل مرگ فرزندشان می دانند. این خانواده سوری پس از ورود به ترکیه ابتدا به شهر استانبول می روند اما به دلیل بالا بودن هزینه های زندگی در آنجا و عدم تامین مالی، در نهایت 4 روز پیش از مرگ فرزند نوزادشان به اردوگاه آوارگان سوری در آدانا نقل مکان می کنند.
بیشتر...

  تهیه طولانی ترین رنگینک جنوب کشور در شهر وحدتیه

تهیه طولانی ترین رنگینک جنوب کشور در شهر وحدتیه

تهیه طولانی ترین رنگینک جنوب کشور در شهر وحدتیه

تهیه رنگینک 100 متری در شهر وحدتیه توسط آشپزی باقر زاده رکورد طولانی ترین رنگینک را در جنوب کشور زده است.
بیشتر...

 زیارتگاه خالدنبی، آرامش‌بخش و رازآلود

 زیارتگاه خالدنبی،آرامش‌بخش و رازآلود

 زیارتگاه خالدنبی،آرامش‌بخش و رازآلود

 زیارتگاه خالدنبی،آرامش‌بخش و رازآلود

 زیارتگاه خالدنبی،آرامش‌بخش و رازآلود

زیارتگاه خالد نبی مجموعه ایست عجیب و تاریخی در استان گلستان 90کیلومتری شهرستان گنبد کاووس که بر فراز قله کوه گوگجه داغ قرار دارد. برای دیدن این مجموعه عظیم و جالب باید از راه کوهستانی گذر کنید تا به این مکان برسید بهترین فصل دیدن این مجموعه فصل بهار، بویژه اردیبهشت ماه است. خالدبن سنان العبسی مشهور به خالدنبی از قبیله بنی بغیض می باشد و نسب او به اسماعیل ذبیح علیه السلام می رسد. درکتاب ناسخ التوارخ نسب آن حضرت را اینطور نوشته اند که خالدبن سنان بن غیث بن عیسی علیه السلام ازجمله پیغمبران بزرگ است و در کتاب ارجاء وجماجم خالدبن سنان را از فرزندان مخزوم بن مالک عبسی دانسته اند ودر ادامه نوشته اند که در بنی اسماعیل پیامبری غیر از او قبل از حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم نمی باشد.
بیشتر...
 


یک شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن