تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805421429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 88 ننگي به نام اصلاحات ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سال 88 ننگي به نام اصلاحات ثبت شد
دبيركل حزب مؤتلفه به بيان روايتي از ايام فتنه سال 88 و موضعگيري اين حزب درباره آزادي فائزه هاشمي پرداخت.
به گزارش تسنيم، محمدنبي حبيبي با اشاره به حماسه نهم دي ماه و لزوم اظهار برائت جريان اصلاحات از فتنه 88 گفت: من معتقدم كه در هر صورت يك ننگي با نام اصلاحات در سال 88 اتفاق افتاد و كساني كه دلسوز اصلاحات هستند و راست مي‌گويند، بايد حتماً اظهار برائت كنند. همين حرفي كه اعضاي ستاد ميرحسين موسوي در هفته دوم بعد از انتخابات در محضر مقام معظم رهبري گفتند و تأكيد كردند ما هم معتقديم تقلب نشده است را چرا يك بار به صورت مصاحبه رسمي اعلام نكردند و اين حرف را نگفتند؟ يا درباره ادعاي تقلبي كه اطرافيان موسوي كردند، خيلي‌ها تاكنون اظهارنظر نكردند كه اين ادعا دروغ است.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي در مورد نامه خصوصي حزب به آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بعد از نماز جمعه 26 تيرماه 88 گفت: در رابطه با آن خطبه‌هاي آقاي هاشمي‌رفسنجاني نامه‌اي خصوصي براي آقاي هاشمي‌رفسنجاني نوشتيم، علاوه بر اين نامه خصوصي، موضعي را به صورت رسمي اعلام كرديم كه من به بعضي از فرازهاي موضعگيري خود بعد از 26 تير اشاره مي‌كنم. در موضعگيري‌هاي خود گفتيم آقاي هاشمي‌رفسنجاني! سؤال مردم اين است كه با وجود تفقد ويژه مقام معظم رهبري در خطبه 29 خرداد راجع به آقاي هاشمي‌رفسنجاني، چطور شد كه آقاي هاشمي حداقل از اين تفقد تشكر هم نكردند و هيچ اشاره‌اي به فصل‌الخطاب بودن رهبري نكردند؟!
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي در مورد پيشنهاد مؤتلفه اسلامي به آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني نيز گفت: بعد از خطبه 29 خرداد مقام معظم رهبري در جلسه مؤتلفه اسلامي تصميم گرفتيم يك پيامي را به وسيله يكي از دوستان آقاي هاشمي به ايشان بدهيم و بگوييم بعد از خطبه‌هاي 29 خرداد رهبر معظم انقلاب شما اطلاعيه بدهيد و از مقام معظم رهبري تشكر كنيد كه از شما تعريف و تمجيد كردند.
وي افزود: يك نفر از شخصيت‌ها كه ممكن است خودش راضي نباشد اسمش را ببرم، انتخاب شد كه خارج از مؤتلفه بود. بنده از او تقاضا كردم و گفتم ما امروز جلسه‌اي داشتيم و جلسات ما در راستاي كاهش اين شعله‌هاي آتش فتنه است، بنابراين فكر مي‌كنيم كه مثلاً اگر آقاي هاشمي بيانيه‌اي بدهند و از مواضع رهبر معظم انقلاب در 29 خردادماه تشكر كنند، اثر دارد. حبيبي خاطرنشان كرد: آن شخصيت مورد نظر ما كه خيلي هم برايش احترام داريم و دوستي سابقه‌داري با آقاي هاشمي دارند، گفت جمع‌بندي درست است و من امروز حتماً تماس مي‌گيرم تا آقاي هاشمي‌رفسنجاني را براي تشكر از رهبر معظم انقلاب ترغيب كنم و ايشان به آقاي هاشمي زنگ مي‌زند. بر اساس مطلبي كه آن شخصيت مورد نظر ما براي من نقل كرد مي‌گويم، اين شخص مورد نظر ما گفت من با آقاي هاشمي‌رفسنجاني تماس گرفتم و گفتم الان موقع آن است كه شما تقدير و تشكر كنيد.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي اضافه كرد: آقاي هاشمي‌رفسنجاني مي‌گويد من مشغول نوشتن آن نامه تشكر بودم ولي فائزه را دستگير كردند. آن شخصيت يك احساس وظيفه مي‌كند و تلاش مي‌كند كه خانم فائزه هاشمي آزاد شود و خانم فائزه هاشمي نيز در فاصله حدود 24 ساعت آزاد شد. اين خبر اولين بار است كه رسانه‌اي مي‌شود. ما توقع داشتيم كه بعد از آزادي او نامه‌نوشته شود ولي باز هم آن نامه را آقاي هاشمي‌رفسنجاني ننوشت. وي همچنين در مورد ديدار خود با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني نيز گفت: يادم هست كه آقاي هاشمي‌رفسنجاني در سال‌هاي بعد گفت من روي سه موضوع با هيچ كسي معامله نمي‌كنم؛ نظام اسلامي، ولايت فقيه و شخص آيت‌الله‌خامنه‌اي. اين را بعد از جريانات فتنه با گوش خودم از آقاي هاشمي شنيدم. در جلسه‌اي كه هفت، هشت نفري براي مسئله‌اي با ايشان داشتيم، به آقاي هاشمي‌گفتم ما شنيده‌ايم شما گفتيد من براي برخي از موضوعات با كسي معامله نمي‌كنم، يكي نظام اسلامي و يكي ولايت فقيه كه آقاي هاشمي اصلاح كرد و گفت من فقط آن دو تا را نگفتم، سومي شخص آيت‌الله خامنه‌اي است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن