تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد استعداد سرشار نابينايان شناسايي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان: بايد استعداد سرشار نابينايان شناسايي شود سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان گفت: نابينايان سرشار از استعداد هستند و بايد زمينه شکوفايي اين استعدادها فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، امير فرزامي در آيين افتتاح کتابخانه نابينان در بروجرد گفت: نابينايان سرشار از استعداد هستند و بايد زمينه شکوفايي اين استعدادها فراهم شود و انجام هر حرکتي براي افراد روشندل و کم بينا به مصداق کلمه باقيات صالحات است؛ زيرا اين اقدامات باعث رفع يا کاهش محدوديت هاي اين قشر مي شوند.
وي افتتاح دوازدهمين کتابخانه گوياي کشور در کتابخانه علامه شهيدي بروجرد را گامي مثبت تلقي کرد و اظهار داشت: با تلاش هاي صورت گرفته و توجه ويژه استانداري بودجه قابل توجه اي براي تجهيز نخستين کتابخانه ديجيتال براي افراد بينا در استان لرستان در نظر گرفته شده است که مبلغي از آن در کتابخانه مرکزي استان براي ايجاد کتابخانه نابينايان هزينه مي شود.
گفتني است، کتابخانه گويا با هدف بهبود کيفيت آموزش و تسهيل فعاليت‌هاي آموزشي براي کودکان نابينا و کم‌بينا راه‌اندازي شده است.
اين پروژه کتابخانه گويا از سوي شرکت سامسونگ راه‌اندازي و با مشارکت ادارات کل کتابخانه هاي عمومي و بهزيستي لرستان؛ انجمن خزانه و موسسه عصاي سفيد در کتابخانه علامه شهيدي بروجرد به اجرا درآمده است.
همچنين کتابخانه گويا تا به حال در 12 شهر ايران چون بندرعباس، کاشان، زنجان، سنندج، اروميه، ارسنجان، زاهدان، گرگان، اهواز، کرمانشاه، بيرجند و بروجرد راه‌اندازي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن