تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد در استقبال از بهار 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازیگر اول تئاتر کشور در سال 93 تاکید کرد: معرفی آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد در استقبال از بهار 94 خبرگزاری پانا: بازیگر اول تئاتر کشور در سال 93 گفت: در استقبال از بهار 94 آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد را معرفی کنیم .
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 08:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سروش طاهری اظهار کرد: برگزاری استقبال از بهار در شهر مشهد هر ساله فواید زیادی دارد اما کمترین آن این است که این امر با واکنش های مثبتی از سوی مردم مواجه می شود و مردم از آثار اکران شده در شهر به هیجان می آیند.
وی افزود: در تمام دنیا برای ورود به سال نو اتفاقاتی رقم می خورد و ما نیز باید برای ورود به سال جدید برنامه داشتیم و استقبال از بهار در شهر مشهد ساده ترین و کم ترین اتفاقی است که می توانیم در این زمینه رقم بزنیم.
این بازیگر تئاتر شهر مشهد تصریح کرد: استقبال از بهار در مشهد کار بسیار زیبایی است و تاثیرات زیادی دارد اما کمترین تاثیر آن ایجاد زیبایی بصری در شهر مشهد است و من از مدافعان سرسخت این اتفاق هستم.
طاهری  بیان کرد: در استقبال از بهار 94 معرفی فرهنگ و آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد برای زائرین می تواند مورد توجه  باشد که در صورت تحقق این امر جذابیت بالایی ایجاد خواهد شد.
برترین بازیگز تئاتر کشور در سال 93 ضمن بیان آنکه از ظرفیت هنرهای نمایشی در طرح استقبال از بهار در کنار سایر هنرها می توان استفاده کرد، اذعان داشت: شهر مشهد در نوروز 94 می تواند نمایش هایی جهت معرفی آداب و سنن ایرانیان را در مکان های پرتردد به صورت خیابانی برای زائرین اجرا کند که این امر قطعا مورد استقبال قرار می گیرد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: به گفته مردم سایر استان های کشور مشهد شهر زیبایی است و هنرمندان می توانند به حفظ زیبایی و زیباسازی این شهر کمک نمایند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن