تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهای نفت در بازار نیویورک بیش از یک دلار کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهای نفت در بازار نیویورک بیش از یک دلار کاهش یافت خبرگزاری پانا: بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک بر اثر عرضه بیش از اندازه کاهش یافت.
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 08:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا در بازار معاملات نیویورک (‌ نایمکس ) بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه فوریه یک دلار و 11 سنت کاهش یافت و به 54 دلار و 73 سنت رسید. اندی لیپوف، از موسسه لیپوف گفت: « بازار بعد از آماری که وزارت انرژی آمریکا روز چهارشنبه مبنی بر افزایش ذخایر نفت و کاهش تولید این کشور منتشر کرد تحت تاثیر قرار گرفت .»
ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته به صورت غیر منتظره افزایش یافت. ذخایر بنزین این کشور نیز با افزایش بیش از پیش بینی رو به رو شد.
لیپوف افزود: « با توجه به اینکه سرمایه گذاران انتظار ندارند سازمان کشورهای صادر کننده نفت ( اوپک ) تصمیمی برای کاهش تولید خود بگیرند و عرضه نفت آمریکا سال آینده در صورت کاهش بودجه شرکت ها افزایش خواهد یافت این روند کاهشی ادامه می یابد .»
نفت از نیمه ژوئن نیمی از ارزش خود را از دست داده است.
بهای نفت در آغاز معاملات روز جمعه بر اثر آتش سوزی در ذخایر نفت لیبی و انتشار بودجه سال 2015 عربستان افزایش یافت.
جیمز ویلیامز از کارشناسان بازار نفت گفت: « هر چند عربستان کسری بودجه قابل توجهی را پیش بینی کرده است اما به نظر می رسد بر روی هر بشکه نفت 70 تا 80 دلاری حساب باز کرده است .»
وی افزود: « در صورتی که این بودجه را ملاک پیش بینی قرار دهیم نشان می دهد که عربستانی ها فکر می کنند بهای نفت سال 2015 افزایش خواهد یافت .»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن