تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک بیش از 100میلیونی به ایتام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اقدام خیرخواهانه کارکنان آموزش و پرورش گچساران؛ کمک بیش از 100میلیونی به ایتام خبرگزاری پانا: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون کارمندان اداره آموزش وپرورش شهرستان گچساران بیش از 100 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک نموده اند.
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،  قبادقربانی گفت: تأثیر جنبه های مثبت روحی و روانی حمایت از ایتام برکسی پوشیده نیست و امید است که با ترویج فرهنگ کمک به همنوع بتوانیم حامیان بیشتری را برای یاری ایتام در این زمینه جذب کنیم.
وی اظهار داشت: در همین راستا کارمندان آموزش و پرورش شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 101 میلیون و 400 ریال به خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد مساعدت نموده اند.
قربانی با بیان اینکه این کارمندان به طورمداوم هرماه ازحقوق خودکسروبه حساب این نهادجهت پرداخت بهخانوادههای بی سرپرست واریزمی نمایند، گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از نیازمندان طرح های مشارکتی مختلفی را اجرا می کند که طرح اکرام ایتام یکی از مهمترین طرح های این نهاد در راستای حمایت از ایتام و کمک به حل مشکلات و نیازمندی های آنان است.
وی با اشاره به اینکه این طرح منظور بهره‌مندی بیشتر ایتام و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و حامیان اجرایی می‌شود، افزود: در قالب این طرح حامیان و خیرین نیکوکار با قبول سرپرستی یک یا چند یتیم، ماهیانه مبلغی به آنان کمک می نمایند.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن