تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكران و نقد و بررسی دونده در تالار حافظ شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: چهارشنبه 10 دی انجام می‌شود؛ اكران و نقد و بررسی دونده در تالار حافظ شیراز خبرگزاری پانا: رئیس اداره امورسینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: چهارشنبه 10 دی‌ماه در تالار غزل مجموعه فرهنگی حافظ، میزبان فیلم دونده، در قالب برنامه نمایش هفتگی فیلم‌های كوتاه و مستند مطرح ایران و جهان، خواهیم بود.
۱۳۹۳ جمعه ۵ دي ساعت 18:33

خبرگزاری پانا+دونده

به گزارش خبرگزاری پانا، با یادآوری اینكه دونده ساخته امیر نادری است، گفت: این فیلم محصول سال 1363 است و در واقع بعد از 30 سال اولین نمایش رسمی این فیلم محسوب می‌شود.
رئیس امورسینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد فارس با یادآوری اینكه دونده اولین فیلم ایرانی ساخته شده پس از انقلاب به‌شمار می‌رود بیان داشت: این فیلم توانست توجه جهان را به سینمای ایران جلب کند.
مرامی اظهار داشت: فیلم‌نامه دونده را بهروز غریب‌پور و امیر نادری نوشته‌اند و مجید نیرومند، موسی ترکی‌زاده، علی‌رضا غلام‌زاده، علی پاسدارزاده، شیرزاد بشکال، بازیگران آن بودند و بهرام بیضایی این فیلم را تدوین كرده است.
وی با بیان اینكه این فیلم برنده 14 جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی دریافت كرده و تصریح کرد: دونده جوایزی نظیر جایزه بالن طلایی جشنواره سه قاره نانت ۱۹۸۵، جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور ۱۹۸۵ و جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سینه جونیور ۲۰۰۰ را در کارنامه خود دارد.
مرامی اذعان داشت: داستان دونده در باره پسری تنها و مشتاق سفر به سرزمین‌های دور است كه در یك كشتی شكسته و متروكه زندگی و با انجام فعالیت‌های متفرقه امرار معاش می‌كند.
وی اضافه كرد: قهرمان داستان (امیرو)، برای بیشتر آموختن شتاب دارد، مایل از در مورد كشتی‌ها و هواپیماها و مقصد سفرهایشان بداند و برای آموختن به كلاسی شبانه می‌رود و در رقابت با همسالانش پیروز می‌شود و ....
مرامی با بیان اینكه بعد از نمایش فیلم دونده، جلسه نقد و بررسی برگزار خواهد بود،  گفت: برنامه نمایش این فیلم، چهارشنیه 10 دی ساعت 17 آغاز خواهد شد و ورود برای تمامی علاقمندان آزاد خواهد بود.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن