تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821004937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایش سلاحهای ساخت نیروی زمینی ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آزمایش سلاحهای ساخت نیروی زمینی ارتش خبرگزاری پانا: در مرحله دوم رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص)یگانهای نیروی زمینی تک گسترده خود را با بکارگیری موفق سلاحهای انفرادی و اجتماعی شاهر،اخگر،تانکهای ذوالفقار وصمصام وپشتیبانی آتش سنگین بالگردهای هوانیروز در چندمرحله پرواز وآتش یگانهای موشکی وتوپخانه ای این نیرو اجرا کردند.
۱۳۹۳ جمعه ۵ دي ساعت 11:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، قرارگاه فرهنگی و رسانه ای این رزمایش اجرای عملیاتهای هلی برن و ضد هلی برن نیروهای ویژه در قالب نیروهای مهاجم و مدافع در رزمگاه های مختلف و همچنین استفاده از نیروهای احتیاط بسیج نیروی زمینی در آفند و پدافند با پشتیبانی جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی از دیگر اقدامات این مرحله از رزمایش بود که در حضور مقامات و ناظران عالی رتبه قرار گاه خاتم و ستاد کل نیروهای مسلح و داوران ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا شد .
جانشین نیروی زمینی ارتش و سخنگوی این مرحله از رزمایش گفت : انطباق این تمرین بزرگ صحرایی با شرایط واقعی نبرد با نگاه دقیق به تهدیدات ، استفاده از گلوله های حقیقی ، اشراف مطلوب اطلاعاتی در سطح منطقه با اتکا به درجه داران و افسران متخصص سامانه ارتباطی و اطلاعاتی و رصد هرگونه تحرکات مرزی از ویژگی های مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله ( ص ) بود .
امیر سرتیپ حیدری افزود : حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی وستاد ارتش برای کسب تجارب عملیاتی ،تقویت فضای معنوی در زرمایش و اجرای عملیات مردم یاری و درمانی در منطقه عمومی رزمایش نیز از وجوه قابل توجه این مرحله از رزمایش بوده است .
وی گفت : قرارگاه پدافند هوایی نیز امروز با استفاده از 2 قرار گاه اصلی وتاکتیکی وبرقراری ارتباط امن وچند لایه ومقابله با ایجاد اختلال الکترونیکی دشمن ، یگانهای زمینی و دریایی حاضر در منطقه عمومی رزمایش را پشتیبانی کرد .
همزمان با این مرحله از رزمایش پروازهای تاکتیکی جنگنده های اف 4 ومیراژ نیروی هوایی در پشتیبانی از یگانهای زمینی ارتش با موفقیت اجرا شد .
همچنین فاز تاکتیکی ناوگان دریایی با اجرای عملیات و تمرینهای مختلف تخصصی در عمق آبهای دریای عمان با موفقیت اجرا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن