تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوي ايران و جمهوري آذربايجان در مورد تبادل زندانيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۴۳ب.ظ)
گفتگوي ايران و جمهوري آذربايجان در مورد تبادل زندانيان ايران و جمهوري آذربايجان در خصوص تبادل زندانيان، استرداد مجرمان و مسائل کنسولي بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در ديدارهاي جداگانه سيد کاظم سجادي مديرکل امور ايرانيان خارج از کشور وزارت امور خارجه و «مدد قلي يف» معاون وزير دادگستري و رئيس اداره زندان‌ها و همچنين «زاور غفاراف» مديرکل امور بين‌الملل وزارت دادگستري جمهوري آذربايجان در خصوص تبادل زندانيان، استرداد مجرمان و مسائل کنسولي بحث و تبادل نظر شد.
مديرکل امور ايرانيان خارج از کشور وزارت امور خارجه همچنين اعطاي تسهيلات به زندانيان و چگونگي اجراي موافقتنامه تبادل محبوسان و نحوه استرداد مجرمان را خواستار شد.
وي از رويکرد مثبت جمهوري آذربايجان براي تسريع در مبادله زندانيان که منجر به انتقال تعدادي از محبوسان ايراني شده تشکر و بر برنامه ريزي جهت ادامه اين روند تاکيد کرد.
معاون وزير دادگستري و رئيس اداره زندان‌هاي جمهوري آذربايجان نيز با پر ثمر خواندن سفر رئيس جمهوري آذربايجان به ايران، آثار مثبت اين سفر را فراگير خواند و ابراز اميدواري کرد که توسعه همکاري‌هاي حقوقي و قضايي بين دو کشور، پشتوانه‌اي براي مناسبات فيمابين باشد.
وي از تبادل زندانيان به عنوان يک اقدام انساني ياد کرد و گفت: ما در اين زمينه اراده مشترکي داريم و اميدوارم که مراحل قانوني تبادل زندانيان هرچه زودتر طي شود. وي افزود: در ايام نوروز امسال 25 نفر از اتباع ايراني محبوس در زندان‌هاي جمهوري آذربايجان در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بين دو کشور به ايران منتقل شده و 2 تن از اتباع آذري زنداني در زندان‌هاي جمهوري اسلامي ايران نيز در همين چارچوب تحويل مقام‌هاي قضايي جمهوري آذربايجان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن