تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیوه برگزاری دوره‌های آموزشی کارآموزان حفاری شمال تغییر خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شیوه برگزاری دوره‌های آموزشی کارآموزان حفاری شمال تغییر خواهد کرد
آیین اختتامیه دوره کارآموزی بدو استخدام شرکت حفاری شمال دوشنبه اول دیماه در مرکز علوم و فنون نفت اهواز به کار خود پایان داد.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ndco، در این آیین که شماری از معاونان، مدیران و روسای شرکت حفاری شمال نیز حضور داشتند دکتر شیما نجفی مدیر آموزشگاه بین المللی حفاری شمال در سخنانی یادآور شد: دوره های کارآموزی حفاری شمال در بخش های عملیات ، سیالات، خدمات فنی، تعمیرات، برق، مکانیک و HSE  طراحی و تدوین شده و بخش های باقی مانده معدودی از دوره ها هم تا بهمن ماه 93 به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه دراین دوره 4 ماه و نیمه حدود 110 نفر کاراموز تحت اموزش های تخصصی بدو استخدام قرار گرفتند خطاب به فارغ التحصیلان دوره های کارآموزی گفت: کارراهه هایی به روسای دستگاه تقدیم شده که به عنوان نقشه راه شما در دستگاه های حفاری استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر گزارش ماهیانه یا دوماهانه از جانب مدیريت های شما به ما اسال خواهد شد که در تثبیت شغلي شما قطعا موثر خواهد بود.

نجفي اضافه كرد:قبل از تثبیت شما آزمون جامع برگزار خواهد شد و شما در این مدت باید خودتان را به روز نگه دارید تا بتوانید در آزمون جامع موفق شويد زيرا كه اين آزمون ملاک بسیار مهمی درتثبیت موقعیت و جایگاه شما خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به پایان دوره آموزشی آتش نشانی پیشرفته که در ابتدای هفته جاری در اصفهان به پایان رسید خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که مختص کارآموزان HSE است در محل پتروشیمی اصفهان و با همکاری این شرکت برگزار شد و به تعبیری دوره یادشده یکی از بهترین و باکیفیت ترین دوره های آتشنشانی پیشرفته است و هم از نظر کيفیت و هم از نظر سطح تخصص مدرسان در رتبه چشمگیری قرار داشت.

مدیرآموزشگاه بین المللی حفاری شمال افزود: مدل برگزاری دوره های کارآموزی این شرکت قطعا تغییر خواهدیافت و با سبک و سیاق جدیدی برگزار خواهد شد.

نجفی در پایان یادآور شد: مدیرعامل شرکت حفاری شمال دستور دادند به شرط عدم محدودیت مجموعه هایی که کارآموز بدو استخدام دارند تا پایان سال 93  ؛ تمامی کارآموزان دو هفته مرخصی شناور خواهند داشت و این مساله نیز حلاوت ماه مبارک ربیع الاول را در کام کارآموزان خواهد نشاند.

نجفی  همچنین در تشریح چشم انداز فعالیت های آموزشگاه بین المللی حفاری شمال گفت: در این آموزشگاه از ابتدا سعی داشته و داریم که مزیت رقابتی ایجاد کنیم ؛ قرار نيست کوچک فکر کنیم و هدفمان هم این بوده است که ورای حفاری شمال و حتي ورای کشور فکر می کنیم.

به گفته نجفی ما علاوه بر اینکه ارتباطات قوی باموسسات بین المللی داریم  درخواست ها و ثبت نام کنندگاني از خارج از ایران داریم و قرار است در زمینه های مختلف به آنها آموزش بدهیم.

مدیرآموزشگاه بین المللی حفاری شمال در این آیین از حسن ظن و حمایت های بی دریغ مهندس هدایت اله خادمی مدیرعامل در شکل گیری آموزشگاه بین المللی و توسعه کمی و کیفی آن و نیز از تلاش های آقایان دکتر مولایی و سید یونس موسوی در طراحی و تدوین دوره کارآموزی اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نجفی ضمنا از کوشش ها و مساعدت های آقای قربانعلی نظری مدیرپایگاه های پشتیبانی جنوب حفاری شمال،خانم ها صالحی نسب و هاشمی تشکر کرد و یادآور شد: اگر لطف و مساعدت مرکز آموزش های علوم و فنون نفت اهواز نبود این دوره آموزشی با این کیفیت برگزار نمی شد و کمک و حمایت این مرکز جای تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن