تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه نخواهیم داد حماسه 9 دی فراموش شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجازه نخواهیم داد حماسه 9 دی فراموش شود
یک فعال دانشجویی گفت: برخی تلاش دارند تا مردم حوادث تلخ فتنه 88 را فراموش و حماسه 9 دی را کمرنگ نشان دهند؛ اما جمعیت بصیر دانشجویی اجازه نخواهد داد حماسه 9 دی فراموش شود.


آقاخوانی، فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در مشهد، در خصوص بزرگداشت راهپیمایی 9 دی بیان داشت: باید از خود سئوال کنیم مردم در این راهپیمایی میلیونی که در تمام کشور به صورتی بی‌مانند برگزار شد چه خواسته‌ای را دنبال می‌کردند؟
 
مردم حماسه 9 دی را در تاریخ ثبت کردند
 
وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی بی‌نظیر خود در 9 دی سال 1388 حادثه‌ای را در تاریخ کشور ثبت کردند؛ که نشان داد برخی ملت و مردم کشور خود را اصلا نمی‌شناسند و سیلی محکمی از تفکر انقلابی مردم در این راهپیمایی دریافت کردند.
 
عضو شورای سیاسی کانون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد در ادامه با بیان این نکته که مردم در این روز دست نوشته‌ها و تصاویری پر معنا را در مقابل دوربین‌های داخلی و خارجی گرفتند، افزود: بسیاری به خیال خام خود انقلاب را در فتنه 88 با کودتا روبه رو کرده و قصد از بین بردن جایگاه رهبری و ولایت فقیه و از میان برداشتن حکومت اسلامی ایران را داشتند.
 
سران فتنه سیلی بیداری مردم را در حماسه 9 دی دریافت کردند
 
آقا خوانی ادامه داد: در حالی که به فرموده رهبری انقلاب اسلامی بی‌بصیرتی برخی ایران را تا لب پرتگاه برد؛ اما با بصیرت بی‌مانند رهبری معظم و بیداری مردم انقلاب اسلامی، ایران پایدار ماند و سیلی این بیداری را سران فتنه در راهپیمایی 9 دی دریافت کردند.
 
این فعال دانشجویی در ادامه به تلاش برخی برای کمرنگ جلوه دادن فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: دانشجویان ارزشی و انقلابی باید بدانند که برخی تلاش دارند تا بگویند فتنه سال 88 هرچه بوده است تمام شده و فراموش کنید که روزی برای تغییر حکومت به دنبال انتخاب افرادی حتی از آن سوی مرزها بودیم.
 
برخی فعالان فتنه 88 در دولت روحانی حضور دارند
 
وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند فراموش کنیم، به این دلیل که به نفع بسیاری که امروز در دولت روحانی خود را جا داده‌اند نیست نامی از این فتنه برده شود؛ زیرا دست این افراد در فتنه 88 در یک کاسه با دشمن بوده است. و دانشجویان بصیر باید تلاش کنند تمامی حوادث مرتبط با فتنه سال 88 را در تاریخ ثبت و هرساله با صدای بلند اعلام ‌کنند.
 
آقا خوانی در ادامه با بیان این نکته که تصاویر رهبر انقلاب و دست نوشته‌های "جان فدایی رهبر" بر دست هر نوع قشر از هر نوع تیپ پوششی در حماسه 9 دی دیده می‌شد گفت: در آن روز تاریخی ملت و امت اسلامی به جهان و منافقان داخلی اثبات کردند رهبر انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت و در دل هر نوع سلیقه رفتاری جای دارند.
 
سران فتنه باید برای نسل آینده پاسخی برای اشتباهات خود بدهند
 
عضو شورای سیاسی کانون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد یادآور شد: گرچه سران فتنه هنوز هم به اشتباه بزرگ خود اعتراف نکرده و ملت دیگر انتظاری از آنان ندارند؛ اما ما دانشجویان نسل سه و چهارم انقلاب و فرزندان ما از این افراد در آینده پاسخی برای اشتباهات فاحششان می‌خواهند.
 
وی گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند ابعاد این فتنه بزرگ در آینده مشخص خواهد شد و مطمئنا در آن روز دستهای بسیار دیگری که در پشت پرده این نفاق بوده‌اند رو می‌شود و سیاهی بر زغال باقی می‌ماند.
 
این فعال دانشجویی با بیان این نکته که در آن روز همه خواهند فهمید که اگر نبود همدستی برخی ذلیل صفتان داخلی، آمریکا هرگز توان دخالت و هدایت این فتنه در این ابعاد را پیدا نمی‌کرد، گفت: در حقیقت مردم سران فتنه را در دل انقلابی خود محاکمه کرده‌اند و در راهپیمایی 9 دی اتحاد خود را برای مقابله با هر فتنه دیگری اعلام می‌کنند.






تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن