تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یلدای متفاوت کودکان کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: یلدای متفاوت کودکان کار جامعه > آسیب‌ها - آیین " یلدا با کودکان کار" برای ششمین سال پیاپی توسط جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی(ع) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
کودکان کار و شب یلدا امسال در پایتخت 300 بسته ویژه شب یلدا به دست کودکانی رسید که در خیابان ها و میدان هایی چون ونک، پارک وی، تجریش، قدس، صنعت، بهشت زهرا، تهران پارس، انقلاب، ولیعصر، هفت تیر، صادقیه، پونک و ... مشغول به کار بودند.


کودکان کار و شب یلدا جمعیت هر ساله پس از برگزاری آیین یلدا می کوشد در مراکز امدادرسانی خود در محلات محروم (خانه های ایرانی) شرایطی برای ادامه تحصیل کودکانی که در این شب شناسایی می شوند فراهم آورد.


کودکان کار و شب یلدا علاوه بر تهران، امسال آیین " یلدا با کودکان کار " در استان های دیگر نیز برگزار شده یا تا آخر همین هفته برگزار خواهد شد.


کودکان کار و شب یلدا نمایندگی های جمعیت امام علی(ع) در کرمان، البرز، گلستان، همدان، مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، قم و هرمزگان این آیین ملّی را خیابان های محل کار کودکان در شهرهای خود اجرا خواهند کرد.


کودکان کار و شب یلدا همین آیین ، پنجشنبه و جمعه هفته ی جاری، جشن هایی برای تمام کودکان کار تحت پوشش جمعیت در سراسر کشور در محل خانه های ایرانی برگزار می شود.




      به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در برنامه شب یلدای جمعیت امام علی (ع) که عمدتا برای توجه دادن اجتماع به پدیده ناهنجار کار کودک و چاره اندیشی برای آن برگزار می شود، دانشجویان و سایر اقشار مردم با حضور در خیابان های محل کار کودکان در نقاط مختلف شهر، بسته ویژه شب یلدا ( شامل یک وعده غذا، آجیل، انار شب یلدا و یک شال گردن و کلاه ) را به آنان هدیه می دهند . 47232

کلید واژه ها: کودکان خیابانی - شب یلدا -




چهارشنبه 3 دی 1393 - 15:06:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن