تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804237009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حمله به نخست وزیر تا درخت کریسمس اشک آور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از حمله به نخست وزیر تا درخت کریسمس اشک آور


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۳ دی ۱۳۹۳.درخت کریسمس اشک‌آور/گران ترین خودروی جهان/تعویض‌پرچم‌ گنبد‌ حرمین‌ امام‌ حسین(ع)‌ و‌ حضرت‌ عباس(ع)/ شرط عجیب ازدواج در مراکش/نوبخت در مراسم خطبه خوانی/ حضور یک کارگردان با دمپایی درخت کریسمس اشک‌آور

درخت کریسمس اشک‌آور

فلسطینیان در آستانه کریسمس و میلاد حضرت مسیح (ع)، درخت کریسمسی با نام درخت مقاومت برپا کرند و از یادگاری‌های روزهای درگیری با صهیونیست‌ها برای تزیین آن استفاده کردند.
معمولاً برای تزیین این درخت از اشیای براق استفاده می‌شود و در پایین آن، هدایای درنظر گرفته شده برای اعضای خانواده، قرار داده می‌شود. این بار اما، فلسطینیان هدایای کشنده ارسالی از سوی صهیونیست‌ها را بر روی درخت قرار داده‌اند.
بیشتر...

گران ترین خودروی جهان زیر پای شاهزاده سعودی

گران ترین خودروی جهان زیر پای شاهزاده سعودی

این خودرو که به عنوان گران ترین خودروی جهان نام گرفته، با 300 هزار قطعه الماس تزئین شده است. براساس گزارش هایی که در مطبوعات منتشر شده است شاهزاده ولید بن طلال، گران ترین خودروی جهان را به ارزش به بیش از 4.8 میلیون دلار خریداری کرده است. روزنامه اینترنتی المرصد نوشت: مدل این خودرو مرسدس بنز SL600 است، اما ظاهر آن مانند خودروهای لوکس اسپرت در عربستان و دبی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس نیست. این خودرو اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو دبی به نمایش گذاشته شد. از این مدل خودرو فقط دو دستگاه ساخته شده و براساس گزارش هایی که منتشر شده است شاهزاده ولید بن طلال یکی از این خودروها را خریداری کرده است.
بیشتر...

تعویض‌پرچم‌ گنبد‌ حرمین‌امام‌حسین(ع)‌ و‌ حضرت‌ عباس(ع)

تعویض‌پرچم‌ گنبد‌ حرمین‌امام‌حسین(ع)‌ و‌ حضرت‌ عباس(ع)

تعویض‌پرچم‌ گنبد‌ حرمین‌امام‌حسین(ع)‌ و‌ حضرت‌ عباس(ع)

تعویض‌پرچم‌ گنبد‌ حرمین‌امام‌حسین(ع)‌ و‌ حضرت‌ عباس(ع)

همزمان با پایان ماه‌های محرم و صفر و ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پرچم سیاه رنگ بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) با پرچم‌های سرخ رنگ تعویض شد.
بیشتر...

شرط عجیب ازدواج در مراکش

شرط عجیب ازدواج در مراکش

یک قرارداد عجیب در مراکش به داماد‌ها اجازه می‌دهد پس از گذشت یک ماه از ازدواج چنانچه از همسر خود راضی نبودند او را به خانواده‌اش پس بدهند. فعالان حقوق زنان در این کشور به شدت از این قانون انتقاد دارند و علاوه بر این مراکش شاهد افزایش ازدواج دختربچه‌ها است. طی 10 سال گذشته میزان ازدواج دختربچه‌ها در مراکش نزدیک به دو برابر شده است. طبق تحقیقی که وزارت دادگستری این کشور انجام داده، 35 هزار و 152 دختربچه که بیش از 9 سال داشته‌اند در سال 2013 به پای سفره عقد نشانده شده‌اند. این در حالی است که در سال 2004 تعداد ازدواج‌های اجباری دختربچه‌ها 18 هزار و 341 مورد بوده است. ازدواج اجباری دختربچه‌ها در مراکش در حالی صورت می‌گیرد که طبق قانون اساسی این کشور، زنان به هنگام ازدواج بایستی به سن قانونی رسیده باشند و تنها در مواردی معدود استثنا جائز است. فعالان حقوق زنان در مراکش معترض‌اند که وزارت دادگستری هیچ اقدامی در برابر این قانون شکنی انجام نمی‌دهد. آنها همچنین ازدواج‌های موسوم به سریع‌السیر را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهند. در این نوع از ازدواج‌ها والدین قراردادی را امضا می‌کنند که به موجب آن داماد اجازه دارد تا یک ماه پس از ازدواج در صورتی که از عروس راضی نبود، او را به خانه پدری‌اش بازگرداند.طبق قانونی که در سال 2011 در مراکش به تصویب رسیده، مردان و زنان به طور مساوی از آزادی و حقوق انسانی برخوردارند اما در عمل وضعیت زنان در این کشور بدتر شده است. از هر چهار زن مراکشی، تنها یک نفر شاغل است و از هر دو زن نیز، یکی در خانه مورد بدرفتاری قرار می‌گیرد. مراکش در رتبه‌بندی مربوط به حقوق زنان از میان 142 کشور در رده 133 جای دارد.
بیشتر...

نوبخت در مراسم خطبه خوانی

نوبخت در مراسم خطبه خوانی

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مراسم خطبه خوانی شب شهادت در حرم مطهر امام رضا (ع)
بیشتر...

 حضور یک کارگردان با دمپایی و شلوار گرمکن دربرنامه رسمی

 حضور یک کارگردان با دمپایی و شلوار گرمکن دربرنامه رسمی

 حضور یک کارگردان با دمپایی و شلوار گرمکن دربرنامه رسمی

پوشش عجیب یک گارگردان و نمایشنامه‌نویس مشهور در یک مراسم رسمی موجب واکنش کاربران فضای مجازی شد.مراسم افتتاح فیلم‌های لباسی برای عروسی و مسافر از آثار تجربی عباس کیارستمی برگزار شد. محمد رحمانیان، کارگردان و نمایشنامه‌نویس شناخته شده یکی از میهمانان ویژه این مراسم بود که با شلوار گرمکن و دمپایی روی سن رفت و سخنرانی کرد.
بیشتر...  
 
حمله به نخست وزیر با سس مایونز

حمله به نخست وزیر


حمله به نخست وزیر

نخست وزیر بلژیک با حمله معترضین به وسیله سس مایونز و سیب زمینی روبه رو شد.شارل میشل نخست وزیر بلژیک با سیب زمینی سرخ کرده و مایونز مورد حمله چهار عضو سابق گروه فِمن قرار گرفت. اقدامات ریاضتی دولت بلژیک باعث تنش های سیاسی و اجتماعی بی سابقه ای در این کشور شده است.
بیشتر...

 


چهار شنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن