تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مقابله با آسیب های مواد مخدر و اعتیاد باید تکلیف گرایانه عمل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار سروستان: برای مقابله با آسیب های مواد مخدر و اعتیاد باید تکلیف گرایانه عمل کرد خبرگزاری پانا: فرماندار سروستان قاچاق مواد مخدر و موضوع اعتیاد را دو بحران اجتماعی خواند و تاکید کرد برای مقابله با آسیب های ناشی از مواد مخدر و اعتیاد ، باید با نگاه تکلیف گرایانه و نه رفع تکلیف عمل کنیم .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي ساعت 10:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان کرمی در همایش مبارزه با مواد مخدر ، با اشاره به اینکه نسل جوان ما که مظهر پویایی و نشاط و سرزندگی هستند در معرض بیشترین آسیب های مواد قرار دارند، اظهار داشت: دشمن از طریق اشاعه مصرف مواد و اعتیاد در سطح جامعه، شادابی جوانان ما را مورد هدف قرار داده و اگر اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال نشود قطعا حاشیه امنی برای کسی وجود نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه مهار اعتیاد نیاز به یک جنبش اجتماعی دارد، افزود: قاچاق مواد و اعتیاد نه تنها یک آسیب اجتماعی که یک بحران اجتماعی هستند که برخورد جدی و اصولی با این پدیده جز از طریق همکاری فراگیر از بالاترین تا پایین ترین سطوح حاکمیت و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان ممکن نیست.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروستان ،ادامه داد: باید با یک حرکت جهادی و با استفاده از کلیه ظرفیت ها و تشکل های مردمی و علما در ابعاد مختلف پیشگیری، درمان و مقابله با عرضه در راستای پیشبرد اهداف بهره برد.
فرماندار سروستان تاکید کرد: برای مقابله با آسیب های قاچاق مواد و اعتیاد ، می بایست با نگاه تکلیف گرایانه و نه رفع تکلیف عمل کنیم و بنا را بر پیشگیری با رویکرد اجتماعی شدن این مبارزه بگذاریم.
محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این همایش، اظهار داشت: امروزه با پدیده ای به نام تغییر مصرف مواد مخدر سنتی به صنعتی و رنگین کمانی از این مواد مواجه ایم که کشورهای بزرگ دنیا آن را مدیریت می کنند که گسترش آن مصیبتی برای جامعه ماست .
ابراهیمی ادامه داد: مدل اعتیاد تغییر یافته پس مدل کار ما نیز باید تغییر کند ، باید حساسیت همه اقشار تاثیر گذار جامعه را بر انگیخت و با یک جنبش اجتماعی برای کنترل آسیب های اجتماعی این مواد به خصوص آمفتامین و در راس آن شیشه اقدام کرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: مهمترین عامل برون رفت ما از این معضل حساسیت، نگاه اعتقادی و جهادی و نگاهی است که در دهه 60 حکم فرما بود.
وی ادامه داد: شاه بیت کار ما نیز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حساس نمودن جامعه درخصوص تغییر وضعیت مصرف مواد مخدر است.
ابراهیمی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 52 هزار نفر بر اثر سوء مصرف مواد جان خود را از دست داده اند، گفت: طبق آمارها 55 درصد از موارد طلاق درجامعه، 65 درصد از کودک آزاری ها، 25 درصد از قتل های عمد و 40 درصد از سرقت ها در اثر سوء مصرف مواد مخدر است .
وی با اشاره به اینکه مواد مخدر دیگر آسیب نیست بلکه فراتر از آن یک بحران است، افزود: 92 درصد از مردم نگران مساله اعتیادند، باید از این ظرفیت استفاده کنیم و موجی بر علیه اعتیاد راه بیندازیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن