تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلمپ شرکت توليد کود شيميايي در اشتهارد با کشف 27 تن کود تقلبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
پلمپ شرکت توليد کود شيميايي در اشتهارد با کشف 27 تن کود تقلبي فردي که با تاسيس شرکتي در منطقه اشتهارد استان البرز اقدام به توليد انواع کود شيميايي تقلبي و آنها را در سراسر کشور به فروش يا به کشورهاي ديگر صادر مي کرد، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ کامراني صالح فرمانده انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر گفت: در پي تحقيقات ميداني و برسي هاي نامحسوس مشخص شد شخصي به هويت ج – م با تاسيس شرکتي در منطقه شهرک صنعتي اشتهارد به صورت گسترده اقدام به ساخت کودهاي شيمياي تقلبي نموده و سپس اين کودهاي تقلبي را براي استفاده کشاورزان به سراسر کشور انتقال داده و به فروش مي رساند.
وي افزود: رسيدگي به اين موضوع در دستورکار عوامل پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتي وانجام تعقيب و مراقبت هاي نامحسوس و بررسي هاي ميداني سرانجام در طي هماهنگي با مراجع قضايي شرکت مذکور مورد بازرسي قرار گرفت.
کامراني صالح بيان داشت: در بازرسي از شرکت مشخص شد فرد موصوف و تعدادي از افراد سود جو با به کارگيري اتباع بيگانه غير مجاز به صورت شبانه به روشي بسيار ماهرانه و حرفه اي با استفاده از پودر سنگ ماسه، گچ سفيد و پودر سياه (پودر ذغال) بلورهايي شبيه دانه هاي کود شيميايي توليد و سپس اين محصول کاملا تقلبي را در کيسه هايي مخصوص بسته بندي کرده و جهت فروش به کشاورزان زحمتکش به سراسر کشور و حتي به کشورهايي مانند تاجيکستان، افغانستان، عراق و پاکستان صادر مي کنند.
فرمانده انتظامي استان البرز اظهارداشت: در بازرسي از اين شرکت و انبارهاي آن بيش از 37 تن مواد اوليه و کودهاي شيمياي تقلبي و و تعداد 12 دستگاه بزرگ توليد کود شيميايي کشف و شرکت مذکور پلمپ شد.
کامراني صالح گفت: متهم اصلي پرونده به هويت ج – م همراه با اتباع بيگانه و ساير افراد دخيل در اين امر دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن