تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای منتهی به مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای منتهی به مشهد


محدودیتهای ترافیکی درمحورهای منتهی به مشهد که از دیروز آغاز شده است تا چهارشنبه ادامه دارد . این محدودیت ها با توجه به حجم سفر زائران ومسافران و از جمله زائرین پیاده امام رضا (ع)درمحورهای قوچان، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد و بر عکس اعمال می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم سفر زائران و مسافران و از جمله زائرین پیاده امام رضا (ع) در محورهای قوچان، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد و بر عکس، از ساعت هفت تا 20 روزهای یکشنبه و دوشنبه سی ام آذرماه و اول دیماه و از هفت صبح روز سه شنبه دوم دیماه تا هفت صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه، محدودیتهای ترافیکی در این محورها اعمال می شود.
اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای منتهی به مشهد
وی  گفت: در این مدت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین به جز خودروهای حمل کالاهای فاسد شدنی در این محورها ممنوع است.
وی افزود : هم اکنون در همه محورهای استان ترافیک پرحجم و روان است و فقط محدوده سنگ بست در محور فریمان دارای ترافیک سنگین است، و پیش بینی می شود در بعد از ظهر هم ترافیک نیمه سنگینی در محورهای منتهی به مشهد مشاهد شود.
وی همچنین با اشاره به حضور پرشور کاروان های زائرین پیاده امام رضا (ع) در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد به ویژه  جاده های سرخس، فریمان، تربت حیدریه و قوچان و نیشابور شاهد گفت: از روز جمعه گذشته تاپایان دهه آخرصفر برای سهولت در عزیمت کاروان های پیاده در محور ملک آباد به سمت مشهد، از تردد خودروها جلوگیری می شود و تنها برای حرکت این کاروانهای پیاده اختصاص یافته است.
صفایی افزود: با توجه به افزایش سفر زائران و مسافران و زائران پیاده به مشهد طی دهه آخر صفر، علاوه برگشت های موجود پلیس راه، یکصد نیرو ویژه در قالب طرح ویژه پلیس راه در جاده های خراسان رضوی خدمات لازم را ارایه می کنند.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی همچنین با اشاره به بارش باران و برف، مه گرفتگی در جاده ها و نقاط کوهستانی و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست با توجه به حجم تردد زائران و کاروانهای  پیاده در محورهای استان، با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح احتمالی جلوگیری کنند.
 


دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن