تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع فرانسه در مذاکرات تغيير کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
سفير ايران در پاريس: موضع فرانسه در مذاکرات تغيير کرده است سفير ايران در پاريس گفت: فرانسه به نسبت سال پيش، نقش فعال تري در مذاکرات ايفا مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي آهني سفير ايران در فرانسه گفت: هر کشوري در مذاکرات منافع خاص خود را دارد، ولي اعضاي گروه 5+1 سعي دارند که در چارچوب، يک موضع واحد حرکت کنند و اين به نفع ما نيز است، زيرا ترجيح مي‌دهيم در برابر يک موضع و نگاه واحد قرار داشته باشيم تا بتوانيم صريح‌تر و روشن‌تر مذاکره کنيم.
وي افزود: طبيعتاً تفاوت‌هاي ديدگاه وجود دارد ولي خوشبختانه مدتي است فرانسه عملگرايانه برخورد مي‌کند و سعي دارد نقش فعال‌تر و کمک کننده‌تري داشته باشد که با توجه به صلاحيت‌هاي فني و سياسي فرانسه، اين نقشي است که انتظار مي‌رود فرانسه ايفا کند تا مذاکرات زودتر به نتيجه برسد.
وي در مصاحبه با شبکه «فرانس کولتور» ضمن اشاره به رويکرد متحول فابيوس وزير خارجه فرانسه در مذاکرات گفت: به هنگام مذاکرات نوامبر 2013 در ژنو شما ديديد که آقاي فابيوس مواضع تندي داشت که به گفته خودش همه چيز را قفل کرد. در آن زمان فرانسه اصلاً فعال نبود و اين آمريکا بود که فعال بود و امور را به پيش مي‌برد، ولي بعد از آن فرانسه سعي کرد که رويکرد خود را عوض کند و عملگراتر باشد و کمک کند و اين بار در وين ديديم که موضع فرانسه نسبت به ژنو قبلي متحول شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن