تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت مازندران در گرو توسعه صنعت حمل و نقل آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۹ق.ظ)
مديركل راه و شهرسازي مازندران عنوان كرد: پيشرفت مازندران در گرو توسعه صنعت حمل و نقل آن است مديركل راه و شهرسازي مازندران كه به منظور گرامي داشت هفته حمل و نقل و روز راهدار سخنران قبل از خطبه هاي نماز جمعه مركز استان بود، رشد و پيشرفت مازندران را در گرو توسعه و ارتقاء صنعت حمل و نقل برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حيدر نوروزي در سخنان خود ضمن تبريک هفته حمل و نقل و راهداري به تمامي تلاشگران بي ادعاي صنعت حمل و نقل و راهداري به وجود تمامي زمينه هاي حمل و نقل در استان اعم از حمل و نقل هوايي ـ ريلي ـ دريايي و جاده اي اشاره و عنوان كرد: بايد به مازندران به دليل دارا بودن تمامي ساختارها در بخش حمل و نقل توجه ويژه شود و اعتباراتي كافي و مناسب به اين استان تخصيص داده، چرا كه صنعت حمل و نقل مي تواند در زمينه توسعه و شكوفايي اين استان بسياركارساز و گره گشا باشد.
وي در ادامه يادآور شد: شبكه راه هاي ارتباطي مازندران به طول 101،55كيلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي به عنوان محوراصلي حمل و نقل جاده اي از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي استان بوده و به عنوان شريان هاي حياتي و اقتصادي از جايگاه ويژه اي برخوردار است كه با صرف اعتبارات كلان در طول ساليان متمادي احداث گرديده و جز يكي از عظيم ترين سرمايه هاي ملي كشور محسوب مي شود.
مديركل راه و شهرسازي استان در ادامه به پيشرفت هاو اقدامات گسترده در بخش هاي صنعت حمل و نقل در استان اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل در مازندران با همت و پشتكار تمامي مديران بخشهاي مختلف حمل و نقل و حمايت هاي همه جانبه دولت كريمه رو به پيشرفت و ترقي است.
نوروزي در ادامه به عمليات اجرايي صدها پروژه راهسازي و راهداري در محورهاي ارتباطي استان اشاره و اظهار داشت: با توجه به تعريض و چهارخطه نمودن بيش از 500 كيلومتر از محورهاي اصلي استان از جمله محور هراز، سوادكوه، نور – چمستان- آمل، ساري - خزرآباد، ساري - جويبار، گلوگاه - دامغان، احداث بزرگراه جواد الائمه (ع) و ده ها پروژه احداث زيرگذر و دوربرگردان در سطح محورها مي توان گفت كه مازندران در حال حاضر يک كارگاه بزرگ راهسازي است.
مديركل راه و شهرسازي مازندران در ادامه به وظيفه اصلي ادارات كل راه و شهرسازي استان ها اشاره و تصريح كرد: با توجه به اينكه وظيفه اصلي ادارات كل استان ها ايمن سازي و نگهداري راه ها است، از اين رو اين اداره كل نيز اقدامات بسيار گسترده اي را در زمينه نگهداري و ايمن سازي در دست اجرا داشته كه از جمله آنها مي توان به نصب انواع علايم، خط كشي ها، بهسازي و روكش آسفالت، نصب گاردريل و نگهداري از 350 كيلومتر روشنايي محورها اشاره كرد.
نوروزي در خصوص عمليات راهداري زمستاني اين اداره كل در سال جاري خاطر نشان كرد: 33 اكيپ راهداري و 300 راهدار به همراه 185 دستگاه از انواع ماشين آلات راهداري در گردنه هاي مهم و برفگير استان مستقر و آمادگي كامل براي اجراي عمليات راهداري و برف روبي در سطح محورها را دارند.
گفتني است؛ در كشور همه ساله از 26 آذر ( روز حمل و نقل ) تا 1 دي ماه ( روز راهدار) به عنوان هفته حمل و نقل و راهداري نام گذاري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن