تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين محور بودجه 94 تهران توسعه حمل و نقل عمومي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱ق.ظ)
مهم‌ترين محور بودجه 94 تهران توسعه حمل و نقل عمومي است رييس کميسيون سلامت شوراي اسلامي شهر تهران تأکيد کرد که توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي با اولويت مترو، مهم‌ترين محور بودجه سال 94 شهرداري تهران است.
به گزارش خبرگزاري موج، رحمت الله حافظي افزود: ورود خودروهاي هيبريدي و موتور‌سيکلت‌هاي برقي با فراهم نمودن زير‌ساخت‌هاي لازم، از جمله تدابير و تمهيداتي است که به ميزان قابل توجهي از مشکلات تهران‌خواهد کاست.
وي با اشاره به اين که ورود موتورسيکلت هاي برقي به تهران، نقطه عطفي در تاريخ اداره پايتخت است، اظهار کرد: ورود موتورسيکلت هاي برقي ظرف يکي دو سال آينده، قطعاً تحول اساسي، محسوس و چشمگيري را به لحاظ کاهش آلودگي هوا، آلودگي صوتي و تصادفات منجر به فوت در تهران ايجاد خواهد کرد.
حافظي با بيان اين که در نگاه اول، قيمت موتورسيکلت برقي بيشتر از قيمت موتورسيکلت بنزينيبه نظر مي‌آيد و جايگزيني آن مقرون به صرفه نمي‌نمايد، تصريح کرد: هزينه خريد موتورسيکلت برقي بعد از گذشت 3 سال جبران مي شود.
وي با اشاره به اين که مشکل اصلي جايگزيني موتورسيکلت برقي، قيمت بالاي آن نسبت به موتورسيکلت بنزيني است، اظهار کرد: بانک شهر 80 درصد مبلغ خريد موتورسيکلت برقي را در قالب تسهيلات بدون بهره به خريداران اعطاء مي‌کند.
حافظي با بيان اين که مديريت شهري اين يارانه را از محل منابع شهرداري تهران تأمين مي‌کند تا استفاده از موتورسيکلت هاي برقي در شهر ترويج و توسعه پيدا کند، تصريح کرد: زيرساخت هايي در حال آماده سازي است تا شارژ رايگان اين موتورسيکلت ها در نقاط مرکزي شهر به ويژه در محدوده بازار تأمين شود.
رييس کميسيون سلامت شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأکيد بر اين که اقدامات مذكور در مجموع انگيزه و رغبت کافي براي جايگزيني موتورسيکلت هاي بنزيني را ايجاد مي‌کند، خاطرنشان کرد: دولت مصوبه اي را گذرانده که به موجب آن تعرفه واردات خودروهاي هيبريدي و موتورسيکلت هاي برقي را از 40 درصد به 4 درصد تقليل داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن