تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روز اربعین بزرگترین تجمع معنوی و سیاسی خلق شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه خوی: در روز اربعین بزرگترین تجمع معنوی و سیاسی خلق شد خبرگزاری پانا؛امام جمعه خوی گفت: زائران اربعین با گذشتن از جان خود بزرگترین تجمع معنوی و سیاسی را خلق کردند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر ساعت 00:03

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام شکوری در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان خوی با اشاره به آشفتگی بازار قیمت نفت و متضرر شدن کشورهای صادرکننده که نوعا کشورهای اسلامی بوده و 40 درصد درآمد خود را از دست میدهند گفت: چیزی که در محافل سیاسی و رسانه ها مطرح می شود این است که موضوع ریشه سیاسی دارد، چون آمریکا با همکاری عربستان سعودی جهت ایجاد فشار علیه جمهوری اسلامی و روسیه برای تعدیل سیاستهای خود در زمینه پرونده هسته ای و جریان اوکراین این توطئه را طراحی کرده اند.
 
وی افزود: تنها راه حل توطئه های نفتی و تحریمهای اقتصادی استکبار، اقتصاد مقاومتی است که باید مردم و مسئولان نظام این خواسته ولی امر مسلمین را در مرحله عمل جدی بگیرند.
 
امام جمعه خوی به حضور و پیاده روی میلیونها انسان از ملیتها و پیروان ادیان و مذاهب مختلف جهان در روز اربعین بسوی کربلا اظهار کرد: این حماسه بی نظیر در سینه تاریخ خواهد ماند چون در شرایط ناامنی کامل مسیر و تسلط تکفیریان جلاد و مورد حمایت استکبار و ارتجاع بر بخشهایی از کشور عراق صورت گرفت که عشق اهل بیت رسول خدا(ص) و شهدای کربلا همه زائران اربعین را عاشورایی کرده بود که با گذشتن از جان خود بزرگترین تجمع معنوی و سیاسی را خلق کردند.و این حماسه پیامهای مهم و معنی داری به استکبار جهانی و تکفیریان داشت که توان مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) را نداشته و نخواهند داشت.
خطیب نماز جمعه خوی با تسلیت 28 صفر روز رحلت  رسول خدا(ص) و امام مجتبی(ع) گفت: خداوند در قرآن حضرت محمد(ص) را با ویژگیهای خاتم الانبیاء رحمة للعالمین، اسوه حسنه برای بشریت معرفی فرموده است. در کتب روایی و تاریخی احترام به مهمان، رسیدگی به نیازمندان، سرپرستی ایتام، هم سفره شدن با بردگان، کمک به اهل منزل، پذیرش دعوت اشخاص از جمله ویژگیهای برجسته رسول خدا(ص) در طول زندگی ایشان ذکر شده است.
امام جمعه خوی در خطبه های این هفته، موضوع دشمن شناسی از دیدگاه قرآن را محور بحث خود قرار داد و مشرکان و کافران را از جمله دشمنان اسلام و مسلمانان برشمرد و افزود: مشرکان امروز در قالب استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبلور پیدا کرده اند و تنها راه رهایی مسلمانان از توطئه های استکبار، رژیم صهیونیستی و همدستان منطقه ای آنان، مقاومت و مقابله همه جانبه می باشد.
وی در پایان در خصوص رزمایش مشترک نیروهای زمینی دریایی، هوایی و پدافندی ارتش از چهارم الی دهم دیماه در وسعت دو میلیون و دویست هزار کیلومتر زمینی، دریایی و هوایی در مناطق اقیانوس هند، تنگه هرمز و بخشهایی از استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز اظهار کرد: در این رزمایش ضمن آزمایش سلاحها، سامانه ها و تجهیزات جدید ارتش اشرافیت نیروهای مسلح و توان رصد تهدیدات دشمن محک زده خواهد شد.
  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن