تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802450838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيأت مذاکره کننده ايراني بيدار است و مي‌داند آمريکا دشمن شماره يک ملت ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
آيت‌الله موحدي کرماني در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران: هيأت مذاکره کننده ايراني بيدار است و مي‌داند آمريکا دشمن شماره يک ملت ماست خطيب نمازجمعه تهران با بيان اينکه هيأت ايراني بيدار است و مي‌داند آمريکا دشمن شماره يک ملت ماست گفت: همه درخواست ملت و رهبر ما از تيم مذاکره‌کننده اين است که مواظب باشيد که عزت ايران آسيب نبيند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله محمدعلي موحدي کرماني امام جمعه موقت تهران امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به راهپيمايي عظيم اربعين حسيني آن را تجليل، تکريم و تعظيم اين مناسبت خواند و با يادآوري اينکه نه فقط مردم ايران وعراق بلکه از اطراف و اکناف نيز در اين راهپيمايي حضور يافتند،‌گفت: پيام حضور 20 ميليون زائر در کربلا بقاي حق و نابودي باطل است و باطل هر چه بکوشد نمي‌تواند حق را نابود سازد و خود بالاخره نابود شدني است.
وي ادامه داد: کربلا مدفن همان بدني است که وقتي به روي زمين افتاده بود حضرت زين‌العابدين (ع) بامشاهده آن نزديک بود جان دهد اما حضرت زينب (س) گفت: اينجا قبه و بارگاه خواهد شد و دل‌هاي عشاق متوجه آن مي‌شود.
خطيب جمعه تهران کربلا را محل گره خوردن حق با عواطف انساني برشمرد و خطاب به داعش گفت: از غصه بمير! بدبخت! با چه مي‌خواهي بجنگي اراده خدا بر بقاي اين عزيزان و نابودي شما جنايتکاران قرار گرفته است.
وي با تبريک به دولت عراق تامين امنيت جمع عظيم راهپيمايان اربعين را نشانه قدرت اين حکومت خواند و افزود: اين نشان مي‌دهد که عراق مي‌تواند روي پاي خود بايستد.
آيت‌الله موحدي‌کرماني با اشاره به آغاز پياده‌روي و حضور حدود 10 ميليون زائر در مشهد مقدس در آستانه سالروز شهادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه خطاب به دولت ايالات متحده آمريکا گفت: تا دير نشده است نصيحت ايران را بپذيريد، بيشتر فکر کنيد و عقل را دفن نکنيد، تا کي مي‌خواهيد اين تبعيض نژادي را ادامه دهيد؟ تا کي مي‌خواهيد اين تظاهرات رنگين‌پوستان را که شعار مي‌دهند ما را نکشيد، ببينيد؟ اين زيبنده شما نيست.
وي ادامه داد: تا کي از اسرائيل کودک‌کش حمايت مي‌کنيد؟ تا کي در زندان‌هاي خود زندانيان را شکنجه مي‌کنيد و بعضي مسئولانتان هم به آن افتخار مي‌کنند؟ تا کي درباره ايران دروغ مي‌گوييد؟ اين دروغ‌ها همين الان در حال روشن شدن است و شما را رسوا مي‌کند.
امام جمعه موقت تهران با توصيه به آمريکا براي پند گرفتن از اشتباهات خود گفت: همانطور که در مورد کوبا اشتباه کرديد و وزير خارجه‌تان گفت بيش از نيم قرن کوبا را تحريم کرديم اما خودمان منزوي شديم؛ بالاخره شما از حمايت از شاه چه طرفي بستيد؟ جز آنکه علاوه بر ايران در جهان هم با اين جنايات منفور شديد؟
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه هيأت ايراني بيدار است و مي‌داند آمريکا دشمن شماره يک ملت ماست که مي‌کوشد به عزت ما آسيب برساند، خاطرنشان کرد: همه درخواست ملت و رهبر ما از تيم مذاکره‌کننده اين است که مواظب باشيد که عزت ايران آسيب نبيند.
آيت‌الله موحدي‌کرماني در اين باره ادامه داد:‌ امام راحل گفت آمريکا شيطان بزرگ است و شيطان در ابتداي خلقت انسان اعلام کرد که از بالا و پايين و به انحاي مختلف انسان‌ها را وسوسه کرده وگول مي‌زنند؛ نقشه آمريکا هم همين است و به انحاي مختلف مي‌خواهد ضربه بزند اما نخواهد توانست و خود رو به سقوط خواهد رفت.
وي خطاب به سران خارجي فتنه گفت: آن زمان که مردم را به ريختن در خيابان‌ها و گرفتن حق‌شان تشويق مي‌کرديد کور خوانديد و مردم ما را نشناختيد.
خطيب جمعه تهران افزود: به سران داخلي فتنه هم مي‌گويم که به مردم، کشور و رهبري ظلم کرديد؛ اگر اعتراف به ظلم خود کرديد مردم نجيب‌اند و رهبر آقاست و عذر شما را مي‌پذيرد؛ شما اگر اعتراض داشتيد راه قانوني وجود داشت اما شما آن را پيش نگرفتيد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با محکوم کردن کشتار 150 زن که بعضا باردار هم بودند توسط داعش در فلوچه،‌گروگانگيري منجر به کشتار دانش‌آموزان در پيشاور پاکستان را محکوم کرد و اين حادثه را به بازماندگان آنها تسليت گفت.
آيت‌الله موحدي‌کرماني با تسليت درگذشت آيت‌الله غيوري از او به عنوان عنصر مهربان، دلسوز و رئوف نسبت به فقرا و ضعفا ياد‌ کرد و گفت: آن مرحوم فعال، انقلابي، ولايي و پيوسته در سنگر مبارزه و خدمت به محرومين بود؛ چه فراوان خانه‌هايي که ساخت و چه خدمات ارزشمد و توفيقات عظميي داشت که فقدان ايشان رخنه‌اي در اسلام و نظام اسلامي ايجاد کرد که به سادگي خلاء امثال غيوري‌ها و مهدوي‌کني‌ها پر نمي‌شود.
بر اساس اين گزارش، آيت‌الله موحدي‌کرماني در خطبه اول نماز جمعه اين هفته تهران نيز با اشاره به وعده نصرت الهي در قرآن اظهار داشت: به امام (ره) مي‌گفتند قدرت شاه فوق‌العاده است و شما نمي‌توانيد کاري کنيد اما امام مي‌گفت شما قيام کنيد شاه رفتني است و آمريکا هم هيچ غلطي نمي‌تواند کند.
وي احساس «مي‌توانيم» را برگرفته از قرآن خواند و گفت: قرآن مي‌گويد غم مخوريد هر چه مستکبران ظلم کنند به سقوط نزديک‌تر مي‌شوند و خدا در کمين ظالمان است؛ خدا رضا خان را نابودي کرد و به جزيره موريس فرستاد و محمدرضا و طاغوت‌هاي منطقه را نابود کرد و مي‌رود که روزي فرا برسد که قدرت پوشالي آمريکا هم نابود شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن