تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اجراي طرح تحو‌ل سلامت مايوس نشويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۱۶ب.ظ)
آيت الله صافي گلپايگاني: در اجراي طرح تحو‌ل سلامت مايوس نشويد آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار با وزير بهداشت گفت: شک نکنيد اعمال شما توفيقي بزرگ و به خواست خداوند متعال است و بدانيد موفقيت شما موفقيت دولت و نظام محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل از روابط عمومي دفتر آيت الله صافي گلپايگاني، سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت و جمعي از معاونين وزارت بهداشت با آيت‌الله صافي گلپايگاني ديدار کردند.
آيت الله صافي گلپايگاني در اين ديدار ضمن تشکر از تلاش‌هاي ارزنده دکتر هاشمي، خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم برنامه‌هاي شما اسباب خوشحالي و مسرت مردم و بيماران را فراهم مي‌آرود و بايت آن به شما تبريک مي‌گوييم زيرا اقداماتي که در جهت رضايت خداوند متعال انجام مي‌‌شود قابل تقدير است و انشاء الله بتوانيد در خدمت به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان جامعه موفّق و مؤيد باشيد.
اين مرجع تقليد با اشاره بر لزوم اهتمام بيشتر در خدمت رساني به مردم با وجود تلاش جدي و گسترده دکتر هاشمي تاکيد کرد و افزود: شک نکنيد اعمال شما توفيقي بزرگ و به خواست خداوند متعال است و بدانيد موفقيت شما موفقيت دولت و نظام محسوب مي‌شود.
اين مرجع عاليقدر در ادامه با اشاره به لزوم وحدت و همدلي مسئولان براي پيشبرد اهداف اسلام در جامعه يادآور شد: حسن نيت شما بر کسي پوشيده نيست، پشتکار داشته باشيد و از حمايت ساير دستگاه‌ها نيز در پيشبرد اهداف خود استفاده نماييد چرا که هدف همه ما يکي است و آن اعتلاي پرچم اسلام است.
در ادامه دکتر هاشمي وزير بهداشت با اشاره به تلاش‌هاي دولت در خدمت رساني به مردم و جديت رييس جمهور در اين امر اظهار داشت: دکتر روحاني همت والايي در خدمت‌گزاري به مردم دارند و در هنگام تصويب بودجه، حمايت بسياري از برنامه‌هاي وزارت به عمل آوردند.
وزير بهداشت به اشاره به سرکشي و بررسي مشکلات استان‌ها مختلف از نزديک تصريح کرد: در سفر به استان کردستان هم شاهد کمبودهايي بوديم که تلاش مي‌کنيم مشکلات و موانع رفع و خدمات مناسبي به مردم ارائه شود.
وي ضمن گراميداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: خوشبختانه امروزه شاهد حضور فعال نهادهاي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها هستيم ولي باز هم به حضور بيشتر و موثرتر روحانيون در دانشگاه‌ها با يک رابطه صميمي و نه اداري احساس مي‌شود.
دکتر هاشمي اضافه کرد: در زمينه افزايش مواليد در کشور هم طرح گسترده‌اي در دست اقدام داريم که در اين مسير اقدامات بسياري نيز به مرحله اجرا درآمده است.
در ادامه اين ديدار دکتر سياري معاون بهداشتي وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشي از روند اقدامات انجام شده در حوزه افزايش نرخ مواليد در کشور افزود: در حال حاضر در حوزه شعار و عمل از زبان همکاران ما ديگر جمله «فرزند کمتر زندگي بهتر» کاملا حذف شده است.
دکتر سياري به عوامل موثري که زمينه‌هاي کاهش جمعيت را در کشور موجب مي‌شود اشاره کرد و عنوان داشت: يکي از مهمترين مشکلات در اين خصوص خيل جواناني هستند که در سن ازدواج قرار دارند که لازم است براي رفع مشکلات اين قشر و ايجاد بسترهاي ازدواج آسان تمهيداتي انديشيده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن