تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819094262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یازدهمین عصر با خاطره/ یادمان سه برادر شهید در آستانه اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یازدهمین عصر با خاطره/ یادمان سه برادر شهید در آستانه اشرفیه خبرگزاری پانا:یازدهمین عصر با خاطره، این بار یادمان برادران شهید "ابراهیم، مهدی و محمد اسماعیلیان" به همت همرزمان شهدا، خانواده های معظم شهدا و هیات امنای آستان مقدس حضرت سیدجلال الدین اشرف (ع)آستانه اشرفیه برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر ساعت 17:08

خبرگزاری پانا+سه برادر

بهگزارش خبرگزاری پانا،این مراسم معنوی که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه اعظم حرم مطهر برگزار شد از سلسله نشست هایی است که شرکت کنندگان دقایقی به خاطره گویی های فرماندار و برادر این سه شهید دل سپردند؛ وقتی که گفت: ارزش برپایی اینگونه مراسم ها برای ما جامانده ها است برای اینکه همچنان به تلنگر نیاز داریم. "حسین اسماعیلیان" این را هم گفت: شهیدان سخنگو نیاز ندارند، چون جنس آنان از نور خداست و متعلق به هیچ فرد، خانواده یا قومی نیستند، بلکه شهیدان رهرو می خواهند. وی اینبار نه از جایگاه فرماندار بلکه برادری با کوله باری از خاطراتی در خصوص شیوه های تربیتی این شهیدان بویژه از پدر مرحومشان ابوشهید حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلیان امام جمعه فقید بخش کیاشهر که مسوولیت تربیتی فرزندان را به مادر بزرگوارشان سپرده بود، نکات شنیدنی را بیان کرد. وی اضافه کرد: پدرمان با آغاز جنگ تحمیلی مسوولیت این بار سنگین تربیت دینی را به مادر سپرد و ایشان هم در تربیت ما فرزندان در خصوص آشنایی با فرهنگ اسلامی، اقامه نماز اهتمام خاصی داشت و از همه مهمتر اینکه مسوولیت هر برادر را به برادر بزرگتر از خود واگذار می کرد و خود ناظر و راهنما بود. اسماعیلیان در ادامه با بیان خاطراتی از زندگی برادر شهیدش مهدی در خصوص نحوه اعزام شهید محمد به جبهه های نبرد خاطرنشان کرد: از آنجایی که این شهید به سن قانونی نرسیده بود با دستکاری شناسنامه، خود را به جبهه رساند و به آرزویش که شهادت بود، رسید. وی که خود جانباز جنگ تحمیلی است، با بیان اینکه ابراهیم و محمد نیز از مکبران مساجد کیاشهر بودند، یادآور شد: شیوه زندگی و اخلاق نیکوی این شهیدان موجب شده بود تا جایگاه ویژه ای بین مردم داشته باشند. اسماعیلیان اضافه کرد: شهید ابراهیم فردی توانا در مسایل دینی و سیاسی بود که پس از شهادتش پدرم گفت؛ کمرم شکست. وی در ادامه با بیان اینکه شیوه زندگی شهیدان باید برای نسل جوان بازگو شود، یادآور شد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه پاسداری از ارزش های انقلاب قدم برداشتند و همه ما امروز مدیون دلاورمردی ها و ایثارگری های شهدای والامقام هستیم. در ادامه این آیین معنوی تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس چون محمد عبدالله پور، یوسف نصیری، احمد زیرک و علی اکبری به بیان خاطراتی از شهیدان اسماعیلیان پرداختند. مهدی اسماعیلیان در 25 آبان سال 1361 در مریوان، محمد اسماعیلیان در 20 آبان سال 1361 در عملیات محرم در دهلران و ایراهیم اسماعیلیان در نهم شهریور سال 1365در عملیات کربلای 2 به شهادت رسیدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن