تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819111973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر کشاورزی از رودسر و آستانه اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر کشاورزی از رودسر و آستانه اشرفیه رشت - ایرنا - رییس بانک کشاورزی شهرستان رودسر از اعطای تسهیلات 30 میلیارد ریالی برای متقاضیان خرید ماشین آلات کشاورزی خبر داد .


رییس بانک کشاورزی رودسر گفت : از اواخر سال گذشته تا پایان آبان ماه سالجاری بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی این بانک برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.
"یداله خانی "روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای خرید ماشین آلات کشاورزی همچون کمباین ، تراکتور ، ماشین نشا کار و تیلر به متقاضیان پرداخت شده ، افزود : تاکنون در سطح شهرستان 160 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند .
وی ابراز امیدواری کرد رقم تسهیلات تا پایان سالجاری به بیش از 40میلیارد ریال افزایش یابد .
"خانی "تصریح کرد : با پرداخت تسهیلات یاد شده در حد خودکفایی دسترسی به ماشین آلات دست یافته ایم و این خود نوید خوبی برای فعالیت کشاورزی در منطقه است .

*********
مدیریت جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه گفت : امسال 30 میلیارد ریال از تسهیلات توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است.
" گودرز کمال پور" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از ابتدای سالجاری تاکنون نیز بیش از 15 میلیارد ریال از این اعتبار اختصاص یافته جذب و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
وی تصریح کرد : با پرداخت این میزان تسهیلات تعداد 20 تراکتور ، 30 کمباین، 36 تیلر ، 22 ماشین نشاء کار ، یک بانک نشاء ، چهار دستگاه بسته بندی کاه توسط متقاضیان خریداری شده است.
" کمال پور" در ادامه با بیان اینکه مابقی اعتبارات اختصاص یافته در این بخش تا پایان سالجاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد یادآور شد : این شهرستان هم اکنون رتبه دوم را در زمینه جذب اعتبارات و توسعه بخش مکانیزاسیون را در استان دارد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت توسعه بخش مکانیزاسیون بخش کشاورزی اظهار داشت: توسعه مکانیزاسیون موجب شده تا این شهرستان در زمینه کشت و تولید محصولات مختلف کشاورزی رونق بسیار چشمگیری را در سالجاری داشته باشد.
" کمال پور" مجموع تولیدات زراعی و باغی این شهرستان را امسال حدود 148 هزار و 773 تن عنوان کرد و یادآور شد: این شهرستان دارای 28 هزار و 947 هکتار اراضی زراعی و باغی است که از این میزان سطح زیر کشت 23 هزار و 570 هکتار به کشت و تولید برنج اختصاص دارد که با تلاش کشاورزان منطقه امسال بیش از 107 هزار و 243 تن محصول برنج به ارزش اقتصادی بیش از 664 میلیارد و 909 میلیون ریال در این شهرستان تولید و به بازار عرضه شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع زمینهای کشاورزی این شهرستان ، دو هزار و 507 هکتار نیز به تولید بادام زمینی اختصاص دارد افزود : امسال بادامکاران این شهرستان بیش از 9 هزار و 233 تن محصول بادام زمینی را به ارزش 369 میلیارد و 331 میلیون ریال تولید کرده اند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.
7287/7290/604


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن