تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلاقانه‌ترین «عکس یادگاری» سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خلاقانه‌ترین «عکس یادگاری» سال چند رسانه‌ای > عکس - این تصویر توسط فردی به نام Timothy LaBranche گرفته شده است؛ تصویری مرکب که او را در حالاتی مختلف بر روی هر ۱۰۰ صندلی کابین مسافرین هواپیما نشان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، LaBranche کارمند یکی از خطوط هواپیمایی هوستن در تگزاس آمریکاست. هرچند ایده خلق این تصویر از ماه‌ها پیش در ذهن او شکل گرفته بود اما برای اجرای آن، هواپیمایی که در طول شب متوقف باشد در اختیار نداشت. بالاخره در ماه اکتبر این فرصت فراهم شد تا در ساعت ۳ صبح، زمانی که ساعتی تا شروع شیفتش باقی مانده، بتواند با یک دوبین Canon 6D که از طریق وای‌فای به تلفن همراهش برای کنترل شاتر متصل بود، ایده خود را اجرا کند. Timothy علاوه بر این یک ساعت، پنج ساعت برای تلفیق تصاویر ثبت شده زمان گذاشت. وی با توجه به محدودیت زمانی از نتیجه نهایی ابراز رضایت می‌کند و البته برای اجرای ایده‌های دیگری که در سر دارد امیدوار است.


منبع: پتاپیکسل   23503



چهارشنبه 26 آذر 1393 - 22:28:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن