تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803870264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش حدود10برابری آثار خارجی در جشنواره جایزه جهانی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افزایش حدود10برابری آثار خارجی در جشنواره جایزه جهانی تهران
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با تاکید بر اینکه به دلیل بررسی بهتر و دقیق تر آثار ارایه شده در هفتمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) این جشنواره با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد، افزود: جشنواره امسال تغییرات قابل توجه و بسیاری با دوره های گذشته خود داشته است.
به گزارش شهرنوشت، نگاهداری امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، گفت: ما درهفتمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برای اولین بار هفت پنل تخصصی با مشارکت و همراهی هفت دانشگاه معتبر کشور راخواهیم داشت .
وی افزود: همچنین امسال در کنارجشنواره نخستین کنفرانس علمی مدیریت شهری را نیز برگزار خواهیم کرد .
نگاهداری با اشاره به اینکه از تمامی مراکز تحقیقاتی مرتبط با جشنواره دعوت شده است که در نمایشگاه پژوهش های شهری شرکت کنند، تصریح کرد: محل جشنواره امسال را نیز دردانشگاه تهران و تالار علامه امینی این دانشگاه در نظر گرفته ایم.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطر نشان کرد: با برگزاری هفتمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) بی نظیرترین رخداد پژوهشی در حوزه مدیریت شهری صورت می پذیرد.
وی با بیان اینکه برای جشنواره امسال 3608 اثر ارسال شده است، ادامه داد: این در حالی است که در سال گذشته تنها 1800 اثر به جشنواره ارسال شده است .
نگاهداری تصریح کرد: حدود 152 اثر خارجی از 36 کشور مختلف ارسال شده که نسبت به سال گذشته که تنها 16اثر را در این حوزه داشتیم پیشرفت قابل توجهی را نیز شاهد هستیم .
وی تاکید کرد: 7 پنل تخصصی که مرکز مطالعات با مشارکت دانشگاه های مختلف برگزار می کند بدین شرح است: 1- شهر و سبک زندگی در دانشگاه تربیت مدرس 2- جامعه ، فرهنگ و ارتباطات شهری دانشگاه علوم انتظامی امین 3- شهر اسلامی ایرانی دانشگاه هنر 4- لیست شهری پایدار دانشگاه خوارزمی 5- دولت ، حاکمیت و اقتصاد شهری دانشگاه علامه طباطبایی 6- شهرسازی و امایش فضای شهری دانشگاه تهران و 7- زیرساخت ها و خدمات شهری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است .
نگاهداری در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حال حاضر متولی اصلی پژوهش درشهر تهران است، گفت: در سال93 با حمایت جدی که شهردار تهران از مرکزداشته اند توانستیم نقش علم و فناوری را در شهرداری پایتخت بیش از پیش پررنگ کنیم .
وی با بیان اینکه در حال حاضر توانسته ایم زنجیره علم و فناوری را تکمیل کنیم، افزود: در چند ماهی که از سال جاری گذشته است، سعی کرده ایم حلقه های نظام علم و فناوری را نیز تکمیل کنیم .
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در همین راستا افزود: اهتمام کردیم که فن بازارهای فناوری های نوین شهری در شهرداری تهران برگزار شود .
وی با اشاره به اینکه برای چند سال گذشته و برای نخستین فن بازار 240 شرکت دانش بنیان اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: توانسته ایم 140 شرکت را از میان این تعداد انتخاب کنیم .
نگاهداری گفت: در همین راستا 340 تفاهم نامه همکاری نیز به امضا رسید و هم اکنون 20 هزار خرید محصول نیز اجرایی شده است .
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با تاکید بر اینکه به حمدالله توانستیم ایده بازار را بر روی سایت مرکز راه اندازی کنیم، تصریح کرد: این بازار کاملا تخصصی است و اگر ایده ای در این بازار به مرحله کاربرد برسد و جنبه عملیاتی پیدا کند، شهرداری قطعا این ایده را خریداری می کند .
وی تاکید کرد: باید اعلام کنم در حال حاضر ما 190 پروژه تحقیقاتی را در مرکز در حال انجام داریم . همچنین در یک سال گذشته حدود 10 نقشه راه تحول نیز ترسیم کرده ایم .
نگاهداری با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی شهرداری تهران را راه اندازی کنیم، گفت: بسیاری از اسناد تاریخی در شهر تهران قرار دارند که ساماندهی نشده اند اما در آینده ای نزدیک ما آنان را ساماندهی می کنیم .
نگاهداری در پایان با تاکید بر همکاری جدی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با دانشگاه و انجمن های علمی و تحقیقاتی گفت: اکثر نشست های ما در گذشته در فرهنگسراها برگزار می شد اما هم اکنون این نشست ها در دانشگاه ها و با همکاری دانشگاه برگزار می شود.




تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن