تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات دولت در حوزه سلامت موجب آبروي نظام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۱ق.ظ)
آيت‌الله مکارم شيرازي:‏ اقدامات دولت در حوزه سلامت موجب آبروي نظام مي‌شود آيت‌الله ناصر مکارم شيرازي گفت: اقداماتي که دولت در حوزه سلامت داشته نسبت به ديگر کارها ‏حالت جهشي دارد و موجب آبروي نظام اسلامي خواهد شد.‏
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله ناصر مکارم شيرازي در ديدار با مدير عامل سازمان بيمه سلامت ايران با بيان اينکه اقدامات دولت جديد در حوزه بهداشت و درمان خوشحالي مردم را در پي داشته است، اظهار کرد: اين اقدامات نسبت به ديگر کارهايي که دولت انجام مي‌دهد حالتي جهشي دارد که اميدواري را در پي داشته است.
وي افزود: رضايت مردم که از اين طرح حاصل شده موجب رضايت خداوند از مجموعه فعالان در حوزه بهداشت و درمان خواهد شد.
اين مرجع تقليد با بيان اينکه اقدامات دولت براي ارتقاي وضعيت بهداشتي و سلامت مردم اعتماد جامعه نسبت به نظام اسلامي را هم افزايش مي‌دهد، خاطرنشان کرد: به اين ترتيب مردم در مي‌يابند در جمهوري اسلامي به مسائل مردمي؛ به ويژه سلامت اهميت قابل ملاحظه‌اي داده مي‌شود و به يقين چنين اطميناني موجب آبروي بيشتر براي نظام خواهد شد.
وي ادامه داد: اگر جامعه‌اي سالم نباشد قادر به پيشرفت هم نيست؛ زيرا جامعه‌اي که اعضايش بيمار باشند، عقب‌افتاده خواهد بود.
آيت‌الله مکارم شيرازي در ادامه به برخي نگراني‌هاي مردمي در اين زمينه اشاره کرد و گفت: برخي نگران هستند که مبادا با کاهش درآمدهاي کشور، طرح‌هاي مربوط به سلامت و درمان هم کاهش يابند بنابراين بايد با اطمينان‌بخشي به جامعه از اين نگراني‌ها کاست.
استاد حوزه علميه قم با تأکيد بر اعتمادافزايي در جامعه نسبت به اين موضوع که سلامت عمومي جزء اولويت‌هاي دولت به شمار مي‌رود خاطرنشان کرد: البته با توجه به محدوديت‌هاي بودجه‌اي، دولت نبايد در اجراي اينگونه طرح‌ها، شتاب بيش از حد داشته باشد چون ممکن است همه تعهدات عملي نشده و نااميدي در ميان مردم تقويت شود.
وي با بيان اينکه با مجموعه اقدامات دولت در حوزه سلامت و درمان بيم تعطيلي برخي مراکز خصوصي درماني که اتفاقا فعاليت‌هاي خوبي هم دارند مي‌رود، گفت: بايد براي اين امر هم فکري بشود و آنها را فعال نگاه داريم.
آيت‌الله مکارم شيرازي در ادامه به ضرورت فعاليت بيشتر در راستاي جلوگيري از اعتياد و همچنين درمان معتادان اشاره کرد و افزود: اعتياد جزء مشکلات جامعه است و بايد به آن توجه ويژه داشت.
اين مرجع تقليد در خاتمه با بيان اينکه امروزه غذاها و عوامل بيماري‌زا در جامعه زياد شده‌اند، بيان کرد: هميشه پيشگيري بهتر از درمان است بنابراين بايد با حضور پررنگ‌تر رسانه‌اي و اطلاع‌رساني گسترده‌تر، آموزش‌هاي لازم را به مردم داد تا از هزينه‌هاي درماني سرسام‌آور در آينده جلوگيري کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن