تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه فیلمسازان برجسته کشور را جلب کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جاذبه های سینمایی و هنری شهرستان رباط کریم؛ توجه فیلمسازان برجسته کشور را جلب کرده است خبرگزاری پانا: فرماندار رباط کریم با اشاره به تصویربرداری چندین سریال و فیلم سینمایی در این شهرستان گفت: جاذبه های سینمایی و هنری شهرستان رباط کریم توجه فیلمسازان برجسته کشور را جلب کرده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر ساعت 07:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، بیژن سلیمان پور افزود : هم اکنون چندسریال پرمخاطب از شبکه های مختلف رسانه ملی درحال پخش است که بخشهای مهمی از آن سریالها در شهرستان رباط کریم تصویر برداری شده است . وی ادامه داد : سریال پرده نشین که هم اینک از شبکه اول سیما پخش می شود ، در کاروانسرای تاریخی حاج کمال رباط کریم تصویربرداری شده است . سلیمان پور با بیان اینکه شهرستان رباط کریم به دلیل ویژگی جفرافیایی خاص خود محل مناسبی برای تصویر برداری فیلمهایی با موضوع دفاع مقدس است گفت : در این شبها شبکه دوم سیما سریال دولت مخفی را که به ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافزار می پردازد ، به نمایش گذاشته که بخشهایی از این سریال در رباط کریم ضبط و تولید شده و پیش از این نیز فیلمهای نام آشنای دفاع مقدس چون سفر به چزابه و دوئل و همچنین سریال تونل در شهرستان رباط کریم فیلمبرداری شده است . فرماندار رباط کریم به قابلیتهای رباط کریم برای تولیدفیلمهای تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت : قسمتهایی از سریالهای مشهوری مانند ولایت عشق با موضوع زندگانی حضرت امام رضا(ع) و حضرت یوسف (ع) و فیلم سینمایی رستاخیز با موضوع عاشورا در شهرستان رباط کریم به تصویر کشیده شده است . وی ادامه داد :رباط کریم همچنین شهریورماه سال جاری محل تصویربرداری بخشهایی از اولین فیلم سینمایی با موضوع جنایات و ماهیت گروه های تکفیری از جمله داعش بود که با حضور بازیگرانی از کشورهای سوریه ، مصر و لبنان ساخته می شود. نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم گفت : یک فیلم سینمایی با عنوان خداحافظی طولانی به تازگی در رباط کریم تصویر برداری شد که در آینده ای نزدیک اکران می شود. سلیمان پور با قدردانی از توجه ویژه کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و رسانه ملی به جاذبه های شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد : رباط کریم به دلیل ویژگی های فرهنگی ، تاریخی، هنری و جغرافیایی و نزدیکی به مرکز کشور موقعیت مناسبی برای ساخت فیلمهای متنوع است و فرمانداری رباط کریم مانند همیشه آمادگی دارد تا در این خصوص کمک و تسهیلات لازم را برای فعالیت هنرمندان و فیلمسازان عزیز فراهم نماید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن