تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر نوع تنبیه بدنی برای دانش آموزان ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر: هر نوع تنبیه بدنی برای دانش آموزان ممنوع است خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان گفت : هر نوع تنبیه بدنی که شامل عمل و گفتاری تحقیرآمیز برای دانش‌آموزان باشد، ممنوع است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر ساعت 00:03

خبرگزاری پانا+ تنبیه بدنی +دانش آموزان +ممنوع

به گزارش خبرگزاری پانا ،  اصغر حصیری در نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر ، اظهار کرد: هر نوع تنبیه بدنی که شامل عمل و گفتاری تحقیرآمیز برای دانش‌آموزان باشد، ممنوع است.

وی بیان کرد:وزیر آموزش و پرورش برای پیشبرد برنامه‌های نظام تعلیم تربیت چهار برنامه اعلام کرد که یکی از آنها ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی است و استان بوشهر در این حوزه موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر بیان داشت: در رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش ، مدیران آموزشگاه‌ها به واسطه نقش کلیدی و حساسی که دارند به عنوان وزیر آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.

حصیری با تأکید بر تقویت مشارکت مردمی گفت: میزان سرانه دانش‌‌آموزان شبانه روزی 17 هزار ریال است و این میزان سرانه در برابر هزینه‌های آنها بسیار ناچیز است و نمی‌توان با آن مدارس را چرخاند.

وی بیان کرد: مردم شهرستان دیر با اهدای نذورات خود به مدارس ، کمک شایانی به مدارس داشته‌اند و این سنت نیکو باید تعمیم پیدا کند تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های مدارس شبانه روزی را پوشش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به آگاه ساختن دانش آموزان به حقوق خود به عنوان تأکید ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: تربیت اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان باید تا جایی پیش برود که تحمل نظر مخالف در آنها تقویت شود و به نحو شایسته‌تری با مشکلات برخورد کنند.

حصیری با تاکید بر نقش کلیدی مربیان پرورشی یادآور شد: مربیان باید با برنامه‌هایی که تدارک می‌بینند، زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته در دانش‌آموزان را فراهم و آنها را برای پویایی در آینده خود آماده کنند.

وی گفت: تربیت دانش‌آموزان از سوی مربیان پرورشی باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان نیازهای خود را متناسب با وضعیت خانواده‌های خود تنظیم کنند و برای تامین نیازهای خود خانواده‌هایشان را در تنگنا قرار ندهند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن