تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام حسين (ع) روحيه استکبار ستيزي را در شيعيان نهادينه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۱ب.ظ)
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران: امام حسين (ع) روحيه استکبار ستيزي را در شيعيان نهادينه کرد جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به آثار تداوم راه امام حسين (ع) گفت: راه امام حسين (ع) استمرار روحيه انقلابي و جهادي، استکبار ستيزي، عزت مداري و زير بار ذلت نرفتن است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به اهميت برگزاري مراسم اربعين حسيني در طول تاريخ اظهار داشت: برگزاري مراسم اربعين حسيني فقط به امام حسين (ع) اختصاص دارد و در رابطه با هيچ کس از ائمه (ع) با آن همه عظمتي که دارند برگزاري مراسم اربعين تأکيد نشده است.
وي افزود: اربعين حسيني رمز و رموزي دارد که ما به خيلي ازآن‌ها نرسيده‌ايم، زيارتي که در اين روز به امام حسين (ع) وارد شده است ويژه است که هم خواندن اين زيارت و هم حضور در حرم امام حسين (ع) امر مهمي است.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالله حاجي صادقي با اشاره به ماندگاري مکتب امام حسين (ع) بيان کرد: ائمه (ع) و بزرگان دين از گذشته بر تداوم نهضت امام حسين (ع) تأکيد داشتند که مسلمانان و شيعيان بايد سعي کنند تا از اين نهضت فاصله نگيرند.
استاد حوزه علميه با تأکيد بر حقانيت نهضت امام حسين (ع) عنوان کرد: جريان واقعه کربلا سبب شده است تا اسلام زنده و پابرجا بماند و پياده روي و عزاداري‌هاي که براي امام حسين (ع) انجام مي‌شود از مصاديق تداوم راه اباعبدالله (ع) است.
وي با اشاره به آثار تداوم راه امام حسين (ع) تصريح کرد: راه امام حسين (ع) استمرار روحيه انقلابي و جهادي، استکبار ستيزي، عزت مداري و زير بار ذلت نرفتن است.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران با تأکيد بر برکات عظيم راهپيمايي اربعين براي شيعيان اظهار داشت: پياده روي اربعين که توسط شيعيان اباعبدالله (ع) صورت گرفت کار بسيار مهم و بزرگي بود که مقام معظم رهبري بر برگزاري پرشور آن تأکيد داشتند و بر حضور عظيم ملت ايران در اين پياده روي تأکيد داشتند چون خنثي کننده اقدامات دشمنان عليه شيعيان است.
حاجي صادقي با اشاره به اقدامات دشمنان جهت تفرقه ميان مسلمانان گفت: دشمنان تصور مي‌کردند با ايجاد گروهک داعش و حمايت از آن مي‌توانند روحيه جهادي مسلمانان را خاموش کنند، اما؛ برگزاري پياده روي اربعين پاسخ محکمي به آن‌ها بود.
وي بيان کرد: برگزاري مراسم اربعين اظهار محبت و وفاداري شيعيان به امام حسين (ع) است و بايد تلاش شود تا پيام‌ها و مفاهيم عاشورايي براي هميشه زنده نگه داشته شود و شيعيان و محبان اهل بيت (ع) در مکتب اباعبدالله (ع) قدم بردارند.
استاد حوزه علميه عنوان کرد: امام حسين (ع) يک جرياني را مقابل همه طاغوت‌ها و يزيد‌ها در طول تاريخ ايجاد کرد که موفق شد جبهه حق رابرابر باطل ترسيم کند وراه حسيني‌ها رااز غير حسيني‌ها مشخص کند.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به برگزاري پياده روي عظيم اربعين حسيني توسط شيعيان تصريح کرد: راه پيمايان در کنار شعار هيهات من الذله شعار مرگ بر آمريکا را سر دادند که تجلي تداوم نهضت امام حسين (ع) است که بايد تلاش شود تا اين راه پيمايي هرسال باشکوه و عظمت بيشتري برگزار شود.
حاجي صادقي خاطرنشان داشت: واقعه عاشورا بسيار عظيم و با اهميت است که بايد نهضت اباعبدالله (ع) براي هميشه زنده نگه داشته شود و نبايد بهانه به دست دشمنان اسلام داد تا اين واقعه را تحريف کنند، ما وظيفه داريم که در مقابل افرادي که قصد دارند در برابر مکتب و سيره سيدالشهدا (ع) ايستادگي کنند بايستيم و پاسخ آن‌ها را بدهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن