تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ورامین: استکبار ستیزی اعتقاد اصولی دانشجویان ایران اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت ورامین: استکبار ستیزی اعتقاد اصولی دانشجویان ایران اسلامی است تهران – ایرنا – امام جمعه موقت ورامین گفت: استکبار ستیزی اعتقاد اصولی دانشجویان ایران اسلامی است و این امر باعث می شود که دشمنان نظام هیچ گاه نتوانند در میان این قشر نفوذ کنند.


حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: پیشرفت علمی امروز کشور مرهون پویایی دانشگاه های کشور است و بدیهی است دشمنان همواره تلاش دارند تا با حمله به کانون مهم جامعه، ایران اسلامی را در دستیابی به پیشرفت های علمی با شکست مواجه سازند.
وی گفت: تلاش امروز دشمنان نظام بر این امر معطوف شده تا سنگر دانشگاه را از نظر اخلاقی منحرف نموده و با ترویج اختلاط جنسیتی و یا ترغیب دانشجویان به استفاده از لباس ها و آرایش ها زننده که مایه شرمندگی است، آنان را از مسیر انقلاب خارج سازند.
امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مسوولان دانشگاه ها باید زمینه رعایت اخلاق و توجه به هویت دینی را در جامعه فراهم کنند و در این میان تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی باید نقش خود را به درستی ایفا کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به نقش قیام امام حسین(ع) در ترویج استکبار ستیزی در جامعه اسلامی گفت: فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی مکتب عاشورا است، سنت الهی همواره بر پیروزی حق بر باطل بوده و انبیاء الهی در برابر دشمنان پیروز بوده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برخی از افراد که پیام عاشورا را درک نکرده اند می گویند که مسجد جای ذکر و دعا است و نباید در آن فریاد مرگ بر آمریکا سرداد، مکتب عاشورا مرگ بر استکبار و مرگ بر باطل را به ما می آموزد و کسی که این درس را به خوبی آموخته هرگز سر سازش با کفر نخواهد داشت .
محمودی اظهار داشت :دشمنان اسلام امروز تلاش دارند تا با ایجاد انحراف اعتقادی میان مسلمانان ، به مبارزه با اسلام بپردازند ولی باید با تکیه بر آموزه های عاشورا در مسیر احیاء تفکرات ناب اسلامی حرکت کنیم.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در توجه به مدیریت جهادی گفت : ایران اسلامی از نظر بهره مندی از منابع طبیعی سرآمد کشورهای جهان است و باید با بهره گیری از این منابع ، زمینه رشدو توسعه روز افزون کشور را فراهم کرد.
خطیب جمعه موقت ورامین گفت: یکی از مهمترین راه های توسعه مناطق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است، شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری است و باید با تشکیل کمیته های ویژه جهت جذب سرمایه گذاری ها ، ضمن برخورد با رانت، زمینه جذب سرمایه گذاری در شهرستان فراهم و منطقه را از رکود خارج ساخت.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شکست های پی در پی داعش گفت : شکست های پی در پی داعش نشان دهنده ضعف توطئه های غرب در منطقه است، مواضع قابل تقدیر نخست وزیر عراق به خوبی نشان می دهد تلاش های آمریکا برای جدایی دو ملت عراق و ایران با شکست مواجه شده است .
محمودی همچنین با اشاره به تبرئه حسنی مبارک در دادگاه این کشور گفت : تبرئه دیکتاتور و قاتل بسیاری از مصری ها طنزی به یاد ماندنی است ، این ننگ برای همیشه بر پیشانی قاضی نمایان مصر خواهد ماند ما امروز از سنگر نماز جمعه به شدت این امر را محکوم می کنیم.
تهرام7254//1348


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن