تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرد مورد ادعاي استراليا در قضيه گروگانگيري، مجرم فراري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۹ب.ظ)
فرد مورد ادعاي استراليا در قضيه گروگانگيري، مجرم فراري است سردار احمدي مقدم در جمع خبرنگاران گفت: گروگانگير مورد ادعاي استراليا فردي به نام منطقي است که در سال 1375 شرکت آژانس مسافرتي داشته و کلاهبرداري کرده و به مالزي و سپس به استراليا فرار کرده و در آن کشور پناهنده شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه گردهمايي بزرگداشت هفته پژوهش در جمع خبرنگاران در مورد عامل گروگانگيري در استراليا اظهار داشت: فردي به نام منطقي در سال 1375 شرکت آژانس مسافرتي داشته و کلاهبرداري کرده و به مالزي و سپس به استراليا فرار کرده و در آن کشور پناهنده شده است و ما مدارکي را در سال 79 جهت استرداد اين مجرم به استراليا ارسال کرديم ولي به دليل نداشتن قرار داد استرداد مجرمين با استراليا اين کار را انجام ندادند.
وي تصريح کرد: امروز آنها بر اساس اطلاعاتي که ما قبلا به آنها داده ايم ادعا دارند که آن فرد گروگانگير همان فردي است که در سال 75 فرار کرده است و معلوم است که او را دستگير و شناسايي کرده اند و اثر انگشت آن را براي ما ارسال کرده اند که ما اثر انگشت او را نداريم ولي اعلام کرده ايم که براي تحقيق مشترک آماده ايم و DNA وي را براي ما بفرستيد تا با خانواده آن فرد مطابقت دهيم تا ببينيم همان فرد بوده يا خير.
سردار مقدم با بيان اينکه اين اتفاق نشانه عدم همکاري در برخورد با مجرمين و کوتاه آمدن است، افزود: آن فرد کلاهبردار بوده و براي کسب پناهندگي ادعاي سياسي بودن و روحاني بودن کرده است و با نام جعلي به آنجا پناهنده شده است در حالي که به نظر مي رسد دست هاي ديگري پشت پرده است که نمي گوييم کار استراليا است ولي به هرحال غربي ها خواسته اند با اين روش جمهوري اسلامي ايران را دخيل کنند که خوشبختانه مواضع ايران مشخص است.
وي با بيان اينکه ما يکي از همکارترين پليس ها در حوزه جرايم بين المللي خصوصا تروريسم هستيم گفت: امروز جرايم فرامرزي شده و اگر اين کشورها همکاري نکنند چنين اتفاقاتي قابل پيش بيني خواهد بود.
فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سوالي در مورد اسيدپاشي گفت: سوال کردن بيش از حد در اين مورد خود باعث ايجاد نا امني مي شود و رسانه ها بايد در خدمت آرامش رواني جامعه باشند. درصد کشفيات جرايم ما بيش از 95 درصد است و طبيعي است که جرايمي کشف نمي شود يا با تاخير کشف مي شود.
سردار مقدم در پايان در مورد شماره گذاري خودروهاي پيکان وانت و نيسان گفت: راهنمايي و رانندگي موضع ناجا را اعلام کرده و بنا بر قانون مهلتي را در اين زمينه مشخص کرده است و ما از سازمان هاي مرتبط خواهشمنديم تحت فشارها عقب نشيني نکنند زيرا ما از ابتداي سال 94 قادر به شماره گذاري اين خودروها نيستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن