تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803937893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: بارها وزرا و استانداران به ما التماس کردند/درگیری تلفنی مسلمان با مدیر اصفهانی/ساخت لوازم بهداشتی از کود گاو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
سردار نقدی: بارها وزرا و استانداران به ما التماس کردند/درگیری تلفنی مسلمان با مدیر اصفهانی/ساخت لوازم بهداشتی از کود گاو
تحریم‌ها را سران فتنه پیشنهاد دادند، تاکسی زنان راه مقابله با تجاوز +عکس، فروش زمین‌های موصل به صهیونیست‌ها، نوشیدنی‌ پرسپولیس توقیف شد، واکنش زاتران به عکس یک روحانی معلوم الحال+ تصاویر و ... از مهم‌ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


سردار نقدی: بارها وزرا و استانداران به ما التماس کردند
به گزارش مهر سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام این کارهای بزرگ را قبل از انقلاب خارجی ها انجام می دادند و از ایرانی ها به عنوان کارگر استفاده می شد که پس از انقلاب بعد از این که کشور وارد این عرصه یعنی کارهای بزرگ شد، مشاهده کرد که در کشور نیرویی که بتواند این اقدامات را انجام دهد وجود ندارد.رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در همین رابطه نیز قانون اساسی یک خط مشی هوشمندانه ای را تجویز کرده و اعلام می دارد که در زمان صلح، دولت می تواند درصدی از ظرفیت های مهندسی نیروهای مسلح را در حدی که به آمادگی دفاعی کشور لطمه نخورد، برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کند که در همین رابطه نیز میزان تشخیص نیروی مورد استفاده در این مسیر با تشخیص فرمانده کل قواست که این اقدام هوشمندانه را ما انجام دادیم.سردار نقدی ادامه داد: مهندسان و متخصصانی که در یگان های مهندسی نیروهای مسلح حضور داشتند سرمایه های کشور به شمار می روند، از طرفی خوابیدن این سرمایه های مهندسی نیروهای مسلح ظلم به کشور است. در همین رابطه دولت ها درخواست کردند و این نیروها را به کار گرفتند که این اقدام آنها شیرینی و موفقیت های بسیار بزرگی را برای کشور به ارمغان آورد.وی گفت: خارجی هایی که به واسطه این اقدام بسیار خوب مهندسی نیروهای مسلح لطمه خوردند و باعث شد پایشان به این کشور دیگر باز نشود، به بهانه اینکه ایرانی ها نمی توانند و ما می توانیم، شروع کردند به تبلیغات علیه این اقدامات و متاسفانه برخی ها در داخل از آنها دنباله روی کردند و این حضور را مایه ضرر دانستند و گفتند اینها بروند کنار.رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بنده به واسطه مسئولیت های متعددی که در نیروهای مسلح داشتم می توانم به جرات بگویم که بارها وزرا و استانداران دولت های مختلف نزد ما آمدند و ما را واسطه کردند و درخواست و التماس کردند که فلان پروژه ها را در منطقه آنها قرارگاه قرب بپذیرد.سردار نقدی افزود: آنها می دانستند که یک گروه متخصص و مجربی که به دنبال منافع شخصی هم نیستند حاضرند بیایند کار را پیش ببرند و این واقعیت بسیار آشکار و روشنی است لذا اینها افتخار کشور هستند و نباید اقداماتشان زیر سئوال ببریم و به نظر بنده آن تخریب ها و صحبت های این چنینی دنباله روی از تبلیغات غربی است.

تحریم‌ها را سران فتنه پیشنهاد دادند
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بزودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود، گفت: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به امریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

تاکسی زنان راه مقابله با تجاوز +عکس
به گزارش عصرایران، طرح " she taxi" یا تاکسی زنان در سال گذشته میلادی در ایالت کرالا در جنوب هند راه اندازی شد.در این طرح 40 خودروی تاکسی به رنگ صورتی به همراه رانندگان زن به کار گرفته شدند."بی تی ام سونیش" مدیر عامل "شی تاکسی" گفت: این طرح هم اکنون به الگویی تبدیل شده است که دولت فعلی هند به دنبال اجرای آن در سراسر کشور است.وی افزود: حادثه دهلی نو نشان داد در سراسر هند به شی تاکسی نیاز است.به گفته مدیر "شی تاکسی"،  هم اکنون درخواست ها برای استفاده از خدمات شی تاکسی، بیش از توان ناوگان آن است و تنها نیمی از متقاضیان استفاده از شی تاکسی، پاسخ مثبت دریافت می کنند.رویترز اضافه کرد: افزایش جرایم جنسی در هند باعث شده ایالت ها و شرکت های کوچکی در این کشور، طرح هایی برای تاکسی های زنان راه اندازی کنند.این روند با اعتراضات اواخر 2012 به تجاوز یک زن در اتوبوس در حال حرکت در پایتخت هند و مرگ قربانی، افزایش یافت.






واکنش زاتران به عکس  یک روحانی معلوم الحال+ تصاویر














فروش زمین‌های موصل به صهیونیست‌ها
«عبدالعزیز الظالمی» نماینده پارلمانی فراکسیون «الاحرار» وابسته به جریان صدر امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا زمین‌های شهروندان عراقی را در شهر موصل برای ساخت شهرک‌هایی برای خود به بهانه‌های مختلف خریداری کند و از پوشش دیگری برای خرید این زمین‌ها استفاده می‌کند.الظالمی گفت که این امر از رژیم اسرائیل بعید نیست اما هیچ عراقی حاضر نیست که زمینهای خود را به اسرائیلی‌ها بفروشد.وی افزود: در صورتی که ثابت شود رژیم صهیونیستی اقدام به خرید زمین‌های شهروندان عراقی کرده است، فراکسیون الاحرار موضعی مشابه اشغالگری آمریکایی‌ها را اتخاذ خواهد کرد.

یاد مرحوم پاشایی در کربلا+ عکس
به گزارش آنا، درحالی که بحث و بررسی ریشه‌های موج اجتماعی‌ ایجاد شده پس از فوت مرتضی پاشایی، خواننده پاپ کشورمان همچنان ادامه دارد، جلوه‌های دیگری از این موج همچنان دیده می‌شود.





جالب‌ترین کالاهای وارداتی +جدول
 به گزارش صدای اقتصاد،‌  645 تن آدامس در همین هفت ماه اول امسال به کشور وارد شده که قیمتش 17 هزار میلیون ریال بوده است. همین‌طور کشور در این هفت ماه به سنجاق قفلی هم نیاز داشته، به همین دلیل هم هزار میلیون ریال از این کالا به کشور وارد شده است.البته آمار واردات کشور، جذاب‌تر هم می‌شود؛ بر اساس گزارش اتاق بازرگانی، امسال، هزار میلیون ریال شتر از پاکستان به کشور آمده است.علاوه بر این، 101 تن قلوه سنگ از چین وارد کشور شده است. اسب مسابقه هم از جمله فهرست جذاب واردات به کشور به حساب می‌آید. به طوری که این حیوان از آلمان، بلغارستان، ترکیه، امارات متحده عربی به ایران آورده شده و ارزش دلاری واردات این حیوان به کشور یک میلیون و 800 هزار دلار بوده است.به هر حال، آمار بازرگانی ایران امسال خوب نبود؛ به طوری که تراز بازرگانی خارجی کشور بدون احتساب صادرات نفت خام و میعانات گازی در 10 ماهه سال 2014 میلادی، کسری 18 میلیارد و 437 میلیون دلاری را به خود دید، البته این آمار سال گذشته، 11 میلیارد و 340 میلیون دلار بود.این تراز منفی هم به این معنی است که میزان صادارت کشور کمتر از واردات بوده است. البته آمارها نشان می‌دهد که میزان صادرات نسبت به سال گذشته، هفت درصد رشد داشته اما در مقابل، واردات هم نسبت به سال گذشته رشد 24 درصد را تجربه کرده است.در 10 ماهه سال 2014 میلادی 66 میلیون و 365 هزار تن کالا بدون احتساب میعانات گازی و نفت خام به ارزش 27 میلیارد و 941 میلیون دلار از کشور صادر شده است و در این مدت هم 34 میلیون و 243 هزار تن کالا به ارزش 46 میلیارد و 378 میلیون دلار به کشور وارد شده است.بنا بر اعلام گمرک ارزش واردات در این مدت، 62.4 درصد از ارزش کل مبادلات خارجی کشور را تشکیل داده که این نسبت در مدت مشابه سال گذشته، 58.94 درصد بوده است.





درگیری تلفنی مسلمان با مدیر اصفهانی
به گزارش خبرورزشی، محسن مسلمان به تازگی با یکی از مدیران باشگاه ذوب‌آهن تماس گرفته و با لحنی نه‌چندان دوستانه گفته: «هرچه زودتر تکلیف مرا مشخص کنید!» همین جمله مدیر ذوبی‌ها را به جوش آورده تا محسن مسلمان را به اصفهان فرابخواند.جالب می‌شود وقتی بدانید این مدیر محترم در پایان مکالمه تلفنی با محسن مسلمان با لحنی تند به او اعلام کرده: «استقلال بی‌‌استقلال! تکلیف تو مشخص است. با ذوب‌آهن قرارداد داری و باید بیایی اصفهان و در تمرینات شرکت کنی...»روز یکشنبه و در آخرين ساعت كاري با سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تماس گرفتيم كه وي به ما گفت: «از نظر ما پرونده پيوستن محسن مسلمان به استقلال تهران بسته و اين موضوع منتفي شده است. او با ذوب‌آهن قرارداد دارد و تا آخرين روز قراردادش بايد در تيم ما بماند!»

نوشیدنی‌ پرسپولیس توقیف شد
به گزارش صبحانه آنلاین، مسلم بیات مدیر کل اداره استاندارد تهران گفت: بازرسان و کارشناسان استاندارد، در جریان بازرسی‌های خود از مراکز عرضه و اولیه مواد غذایی مشمول استاندارد اجباری، موفق به شناسایی بیش از ۵۳ هزار عدد نوشیدنی انرژی‌زای غیراستاندارد شدند.مدیر کل اداره استاندارد تهران از کشف و توقیف حدود ۶۰ هزار عدد نوشیدنی غیراستاندارد با نام‌های پرسپولیس و بریسکی خبر داد.

زرنگی مشایی به روایت نوباوه
 به گزارش سایت مثلث آنلاین نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان منسوب به اسفندیار رحیم مشایی درباره کناره گیری از سیاست گفت:مشایی زرنگی می کند تا با این روش خود را مطرح کند حال آنکه او مهره ای نیست که پایداری به خاطر نبودن یا بودن او همراه احمدی نژاد باشد یا نباشد.بیژن نوباوه در گفت و گو با افزود: در واقع مشایی می خواهد این طور القاء کند که من خیلی آدم بزرگ و مطرحی به لحاظ سیاسی هستم که تصمیمم می تواند معادلات جریان اصولگرایی را متأثر می کند تا عده ای هم بگویند نه آقا تو حتما باید باشی وگرنه بدون تو نمی شود. در صورتی که برای اصولگرایان فرقی نمی کند که مشایی در عرصه سیاسی کشور فعال باشد یا نباشد.وی گفت: اگر مشایی رفتار اشتباهی کرد، آقای احمدی نژاد که متوجه بود چرا عوضش نکرد. اصولگرایان اصول انقلاب را معیار قرار می دهند اگر کسی منافع ملی را بشناسد و براساس منویات رهبری حرکت کند مقبول مردم می شود. به کلی مشایی دارای شخصیت ویژه ای نیست که بخواهد در انتخاب اصولگراها تعیین کننده باشد.

ساخت لوازم بهداشتی از کود گاو
به گزارش مهر، یک سازمان غیردولتی درهند، به تازگی محصول آرایشی جدیدی وارد بازار کرد که از ماده شگفت انگیز و چندش آوری ساخته شده است. مواد تشکیل دهنده این لوازم بهداشتی از ادرار و کودگاو است.در کشور هند گاو میان «هندوها» بسیار مقدس است به طوری که فضولاتش حتی به عنوان خوراکی نیز استفاده می شود. استفاده از ادرار گاو در داروسازی و لوازم آرایشی بهداشتی به کشاورزان این امکان را می دهد که فضولات گاوهایشان را در اختیار این موسسه قرار دهند. یکی از مصارف ادرار گاو در تولیدات این سازمان برای بهبود جوش های صورت است.محصولات بهداشتی ساخته شده از فضولات گاو این شرکت شامل صابون زیبایی از ادرار گاو، شامپو بدن ساخته شده از خاکستر کود گاو، کرم مرطوب کننده تهیه شده از موم عسل و مقطر ادرار گاو است. محصولات این شرکت به مشتریانشان این اطمینان را می دهند که تمام محصولاتشان کاملا طبیعی تولید شده و بهتر از هر مواد بهداشتی مشابه دیگر در بازار است.شرکت تولیدی «وی اچ پی» همچنین درباره بوی فضولات گاو توضیح داد که مردم نیازی نیست نگران بوی بد ناشی از فضولات باشند چون در فرایند تولید این بو حذف شده است.قرار است به زودی کود و ادرار گاو، انقلابی در صنعت عطر ارزان قیمت به پا کند. مدیران این شرکت از مردم درخواست کردند تا برای تولید محصولات جدید از فضولات گاو در شرکت سرمایه گذاری کنند.این اولین تولید عجیب و غریب از فضولات گاو میان هندوها نیست. 5 سال پیش نیز هندوها شانس خود در صنعت نوشیدنی از ادرار گاو امتحان کردند.

کمبود امکانات رفاهی و حمل ونقل، مشکل اساسی زائران اربعین برای بازگشت به شهرهای کشور
به گزارش رجا، در شرایطی که هنگام ورود زائرین به کشور عراق، به دلیل وجود موکب‎های پذیرایی از زائرین در این کشور، تقریبا بحران خاصی در اسکان و تغذیه این حجم عظیم زائر وجود نداشته است، اما با فرارسیدن روز اربعین و تجمع تمامی صاحبان موکب‎های بین راه در شهر کربلا، عملا این امکانات در مسیر بازگشت برچیده شده و زائرین برای بازگشت با مشکلاتی مواجه شده‎اند.این در حالی است که مهمترین مشکل زائرین ایرانی در این روزها، یافتن وسیله نقلیه برای بازگشت‎ به مرزها و عموما مرز مهران در استان ایلام است. به نحوی که کمبود وسایل نقلیه موجب شده تا رقم کرایه وسایل از نجف، کاظمین و کربلا تا مرز مهران  و شلمچه به شدت افزایش یابد. اما نکته مهمتر آن است که به دلیل شرایط خاص مرز مهران در سمت کشور عراق، وسایل نقلیه در حوالی بدره یعنی 20 کیلومتری مرز اقدام به پیاده کردن مسافران نموده اند که طی این مسافت 20 کلیومتری و رسیدن به نقطه صفر مرزی تنها با پای پیاده میسر بوده و همین امر برای خانواده‎ها بسیار دشوار و مشکل ساز شده است.اما آنچه که به هیچ وجه انتظار آن نمی‎رفت رها شدگی شرایط مرزی در طرف ایران است. در حالی که با وجود تبلیغات گسترده سازمان حج و ستاد اربعین انتظار می‎رفت امکانات مناسبی در مرز ایران برای این زائرین فراهم شده باشد تا امکان استراحت، اسکان، تغذیه و سپس اعزام به شهرهای خود را داشته باشند، زائرین به محض ورود به ایران تنها با یک ایستگاه صلواتی که نان توزیع می‎کند روبرو می‎شوند!نزدیک 200 دستگاه اتوبوس در مرز مهران متوقف شده و با ادعای عدم وجود سوخت، انتقال زائرین به شهرهای مبداء را متوقف کرده‎اند و این در حالی است که وسایل نقلیه کافی برای انتقال سریع زائرین از مرز مهران به شهر مهران و طی مسافت تقریبا 5 کیلومتری نیز در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن