تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از انتقاد استاندار تا تاکید سردارنقدی به اقتصاد خانه به خانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه نگاری از جلسه شورای اداری قم، از انتقاد استاندار تا تاکید سردارنقدی به اقتصاد خانه به خانه قم - ایرنا - جلسه شورای اداری استان قم که روز چهارشنبه در تالار معصومیه استانداری برگزار شد ، با حاشیه هایی روبرو بود از جمله آنکه این جلسه با محوریت اقتصاد مقاومتی و راهکارها برای تقویت آن ترتیب یافت.


به گزارش ایرنا ، در این جلسه استاندار قم پس از سخنان فرمانده بسیج سازندگی کشور و تقاضا از مسوولان برای همکاری با مجموعه بسیج و تسریع در صدور مجوز برای توسعه فعالیت های اقتصادی ، از اینکه برخی مسوولان همکاری لازم را دراین زمینه ندارند، انتقاد کرد.

** حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش اظهار داشت:نباید سنگ اندازی شود، گاهی امضای مسوولی زمینه اشتغالزایی فراوانی را در استان ایجاد می کند، باید تسریع در صورت مجوزها با جدیت دنبال شود.

** دراین جلسه استاندارقم بدون مقدمه وارد بحث و سخنرانی شد و به این نکته اشاره داشت که باید جلسات شورای اداری خروجی داشته باشد و تنها جمع شدن دراین مکان و صحبت و سخنرانی زیبنده ما نیست.

** در جلسه امروز شورای اداری استان قم ، همه سخنرانی ها رنگ اقتصاد مقاومتی داشت و سخنرانان دیدگاه ها و راهکارهای ممکن را برای تحقق آن ارائه دادند.

** محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ، عزیزی فرمانده بسیج سازندگی ، مهدوی نژاد فرمانده سپاه قم و احمد حاجی زاده معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری قم از جمله میهمانان جلسه شورای اداری بودند.

** دراین جلسه سردار عزیزی پیشنهاد تشکیل شورای اقتصاد مقاومتی استان و شهرستان و برپایی نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی را درقم مطرح کرد ، وی همچنین از استاندار خواست که برخی ظرفیت های بلااستفاده در قم در اختیار بسیجیان قرار گیرد.

** سردار نقدی رییس بسیج مستضعفان نیز دراین جلسه بر اقتصاد خانه به خانه تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری و مشارکت مردم است و دراین زمینه باید با سرمایه های اندک به دنبال رونق تولید باشیم.

** وی به این نکته نیز اشاره داشت که انگار برخی قوانین کشور را بیگانگان با هدف عدم پیشرفت اقتصاد کشور وضع کردند، لذا باید دراین مساله تجدید نظر شود.

** دراین جلسه یکی از حاضران خطاب به سردار نقدی گفت که درخصوص افزایش جمعیت نیز صحبت کنید که وی نیز اظهار داشت: دراین باره باید در جای خودش سخن گفت.
** با وجودی که بسیاری از حاضران فکر می کردند این جلسه تا ساعت 12 ادامه خواهد داشت ، جلسه شورای اداری با چهار سخنران ساعت 10 صبح به پایان رسید.

** حاجی زاده معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری قم درپایان جلسه مورد توجه حاضران قرار گرفته بود و آنان به مصافحه و گفت وگو با وی مشغول بودند. ک/4
7408/ 550/


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن