تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه اجازه تاسيس صندوق پس انداز مسکن به تمام بانک ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۷ق.ظ)
آخوندي خبرداد: ارائه اجازه تاسيس صندوق پس انداز مسکن به تمام بانک ها وزير مسکن و شهرسازي گفت: بانک مرکزي در تلاش است تا مقدمات اجازه تاسيس صندوق پس انداز مسکن را به تمام بانک ها ارائه دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عباس آخوندي در چهاردهمين همايش سياست هاي توسعه مسکن در ايران در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب تصريح کرد: بانک مرکزي به طور کامل با شکسته شدن انحصار صندوق پس انداز مسکن موافق است.
وي افزود: بانک مرکزي به دنبال اين است که بتواند اجازه تاسيس صندوق پس انداز مسکن را به همه بانک ها ارائه دهد و مطالعات خوبي نيز در اين زمينه صورت گرفته شده است.
وزير مسکن و شهرسازي با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده براي دريافت تاسيس صندوق پس انداز مسکن خاطرنشان کرد: براي دريافت مجوزهاي لازم، بانک مرکزي مذاکراتي را با شوراي پول و اعتبار داشته و قرار است مجوز اجازه تاسيس اين صندوق در تمام بانک ها صادر شود.
آخوندي در خصوص برآوردهاي صورت گرفته شده براي ساخت مسکن در کشور اظهارکرد: طي بررسي هاي صورت گرفته شده مشخص شد که بايد ظرف 12 سال آينده چيزي حدود 11 ميليون مسکن در کشور ساخته شود.
وي ادامه داد: از اين ميزان 2 ميليون مسکن در حوزه هاي روستايي و 9 ميليون در حوزه شهري خواهد بود.
وزير مسکن و شهرسازي با ارائه آماري از ساخت مسکن در حوزه روستايي و شهري اذعان کرد: در حال حاضر به صورت سالانه 200 هزار واحد مسکوني در حوزه روستا و 800 هزار واحد مسکوني در حوزه شهر ساخته مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن